جا مایع سرامیکی مناسب دستشویی و ظرفشویی مدل crackle سبز

440,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
8430649854

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمان
  • جنس: سرامیک
  • ارتفاع: 16 سانتی‌متری
  • وزن: 440 گرم
  • رنگ: سبز روشن
  • مناسب برای دستشویی و روی سینک ظرفشویی
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت کالا

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا مایع سرامیکی مناسب دستشویی و ظرفشویی مدل crackle سبز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

crackle

ابعاد

8x7x16 سانتی متر

رنگ

سبز روشن

سایر مشخصات

دارای دهانه‌ی بزرگ به منظور پر کردن آسان دوباره‌ی مخزن مناسب برای مایع صابون یا لوسیون طول عمر بالاو تمیز کردن آسان

نوع پمپ

دستی

وزن

440 گرم

معرفی جامایع سبز crackle

جامایع دستشویی سبز crackle محصول شرکت کلین ولکه آلمان است. این شرکت آلمانی یکی از برندهای مطرح اکسسوری های حمام و سرویس بهداشتی در بازار اروپاست. کیفیت و ماندگاری بالای محصولات کلین ولکه همواره وجه تمایز آن با محصولات سایر برندها بوده است. هر آن چه از کیفیت کالاهای آلمانی انتظار دارید را می توانید در محصولات کلین ولکه مشاهده کنید. کلین ولکه اکسسوری های سرویس بهداشتی crackle خود را با طرح هندسی سه بعدی و در ۸ رنگ مختلف عرضه کرده است.

رنگ سبز جامایع دستشویی و ظرفشویی crackle را می توانید با طیف های تیره تر این رنگ، رنگ صورتی و یا رنگ های سفید و آبی هماهنگ کنید. رنگ سبز به کار رفته در جامایع دستشویی crackle از رنگ های محبوب سال های اخیر در ست های سرویس بهداشتی بوده است. جامایعی crackle علاوه بر ظاهر بسیار مدرن و امروزی، کیفیت ساخت بالایی نیز دارد. این جامایعی آلمانی از پلی رزین بسیار باکیفیت تهیه شده و برخلاف جامایعی های سرامیکی، در برابر ترک خوردگی و شکستن مقاوم است. بنابراین اگر فرزند خردسالی در منزل دارید، این جامایع دستشویی انتخابی ایده آل برای شما خواهد بود.

سطح سه بعدی آن نیز باعث می شود، در هنگام جابه جایی احتمالی سر نخورد. استفاده از جامایع دستشویی crackle محدود به سرویس بهداشتی نمی شود بلکه از آن می توان در آشپزخانه و یا حتی در حمام به عنوان نگهدارنده لوسیون های بدن استفاده نمود. این جامایعی از نوع غیر نصبی و دستی می باشد و برای نصب آن نیازی به ایجاد روزنه بر روی کاشی یا دیوار نیست. سطح این مدل از جامایع دستشویی های کلین ولکه به آسانی جرم و آلودگی را به خود جذب نکرده و در صورت لزوم به آسانی با آب و مواد شوینده قابل شستشو می باشد.

محصولات منتخب