جا مسواکی پلاستیکی قرمز مدل Ruby Red برند کلین ولکه آلمان

250,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
453852

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمان
  • جنس: پلاستیکی
  • ابعاد: 6*7*11 سانتی‌متری
  • وزن: 195 گرم
  • رنگ: قرمز
  • ارگانایزر شیک برای مسواک و خمیر دندان
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا مسواکی پلاستیکی قرمز مدل Ruby Red برند کلین ولکه آلمان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

Ruby Red

ابعاد

7x6x11 سانتی متر

رنگ

قرمز

سایر توضیحات

مقاومت بالا مناسب برای سرویس بهداشتی مناسب برای مسواک به همراه خمیردندان

وزن

195 گرم

جنس

پلاستیک

معرفی جا مسواکی Nature

مسواک وسیله ای بسیار مهم برای بهداشت دهان و دندان است زیرا به سالم ماندن دندان ما کمک می کند. بنابراین باید در نگهداری آن دقت کنید. جا مسواکی یکی از وسایلی است که به ما در نگهداری کمک کرده و مانع از کثیف شدن مسواک می شود. جا مسواکی آلمانی از جنس پلاستیک با کیفیت بالا می باشد که در برابر ضربه و لکه مقاوم بوده و از ماندگاری بالایی برخوردار است.

این جاسواکی تولید شرکت کلین ولکه آلمان می باشد این شرکت سال ها در زمینه محصولات حمام سرویس بهداشتی فعالیت داشته و در ساخت محصولات خود از بروز ترین تکنولوژی ها و مرغوب ترین مواد اولیه استفاده می کند. جا مسواکی خارجی ارتفاع بلندی دارد که مانع از افتادن مسواک شما می شود. جامسواکی آلمانی علاوه بر کیفیت، طرح و رنگ زیبایی نیز دارد که می توانید آن را با دیگر اکسسوری های سرویس بهداشتی خود ست کنید.

برای شستشو، جا مسواکی را با آب و مواد شوینده ملایم تمیز کنید. پس از هر بار استفاده باید مسواک را در جا مسواکی قرار دهید تا از انتقال آلودگی به داخل دهان و دندان جلوگیری کنید. از جا مسواکی خارجی می توانید برای نگهداری خمیر دندان نیز استفاده کنید. جا مسواکی آلمانی دیوار نبوده و نیاز به نصب ندارد به دلیل وزن مناسبی که دارد به خوبی و بدون لغزش روی سطح سرویس بهداشتی قرار می گیرد. رنگ قرمز زیبای جامسواکی خارجی به فضای سرویس بهداشتی شما جلوه ای خاص می دهد. از جا مسواکی آلمانی می توانید در آپارتمان ها، رستوران ها، خوابگاه ها و… استفاده کنید.

محصولات منتخب