جا شمعی و استند وارمر دومنظوره ۴ عددی برند ایکیا

ناموجود

برند:

کد کالا:
20452915

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت IKEA
  • برند سوئدی
  • قابل استفاده دوطرفه
  • رنگ آبی فیروزه ای
  • بسته ۴ عددی
  • ابعاد ۷*۵٫۱ سانتی‌متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا شمعی و استند وارمر دومنظوره ۴ عددی برند ایکیا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

ابعاد 905 × 5 سانتیمتر
رنگ

آبی فیروزه ای

تعداد

4 عدد در هر بسته

سایر توضیحات

شکیل و زیبا, قابل استفاده دو طرفه (یکطرف شمع، یکطرف وارمر)

معرفی استند وارمر دومنظوره ایکیا

امروزه انواع مختلفی از شمع ها در اندازه و طرح های مختلف را می توانید در بازار بیابید. هر شمعی به شمعدانی مخصوص به خود نیاز دارد. برخی از تولیدکنندگان برای راحتی مصرف کنندگان به تولید شمعدان های دوکاره نیز روی آورده اند. ست شمعدان دوطرفه ایکیا مدل ÄDELHET نیز یکی از این نوع شمعدان هاست. ایکیا برندی جهانی با سابقه ای درخشان است. این برند در سال ۱۹۴۳ در کشور سوئد تاسیس شد و امروز در ده ها کشور جهان صاحب بیش از ۵۰۰ فروشگاه می باشد. ایکیا همواره از برندهای محبوب صنعت لوازم خانگی در میان مصرف کنندگان کشورهای مختلف بوده است. ست شمعدان ÄDELHET شامل ۴ عدد شمعدان شیشه ای است. دو عدد از این شمعدان ها به رنگ آبی و دو عدد به رنگ فیروزه ای می باشد. کنار هم قرار دادن این رنگ ها در کنار هم، ترکیبی زیبا و شکیل ایجاد می کند.

هر کدام از شمعدان های این ست، شمعدانی دو طرفه محسوب می شوند. این شمعدان ها از یک طرف برای قرار دادن شمع های وارمر و از سمت دیگر برای شمع های قلمی مناسبند. ارتفاع این شمعدان های خارجی ۵٫۱ و قطرشان ۷ سانتی متر می باشد. این شمعدان ها را می توان در صورت استفاده نکردن، بر روی هم قرار داده و نگهداری کرد. این ویژگی به اشغال فضای کمتر هنگام ذخیره سازی این ست، کمک می کند. شمعدان های این ست زیبای خارجی را می توان به سهولت با آب و ماده شوینده شستشو داد. برای شستن این شمعدان ها از ماشین ظرفشویی استفاده نکنید. از این شمعدان ها می توانید برای تزیین میز پذیرایی، اتاق خواب، پیشخوان آشپزخانه و … استفاده نمایید. طراحی زیبا و کارامد این ست شمعدان آبی فیروزه ای توجه هر بیننده ای را در نگاه اول به خود جلب می کند.

محصولات منتخب