جا صابونی پلاستیکی مدل Rainbow Orange طرح قدیمی برند ونکو

198,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
18978100

ویژگی های محصول

  • برند: ونکو آلمان
  • جنس: پلاستیک
  • طول: 14.6 سانتی‌متر
  • رنگ: نارنجی-قرمز
  • وزن: 41 گرم
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا صابونی پلاستیکی مدل Rainbow Orange طرح قدیمی برند ونکو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

جا صابونی Rainbow Orange

ابعاد

سانتی متر 14.6 x 10.2 x 3.8

جنس

پلی استیرن

رنگ

نارنجی

سایر توضیحات

مناسب برای استفاده در سرویس بهداشتی ، حمام و آشپزخانه

وزن

۴۱ گرم

معرفی جا صابونی Rainbow Orange

جاصابونی Rainbow Orange برای نگهداری بهتر و بهداشتی صابون طراحی شده است. جا صابونی آلمانی از بهترین مواد سازگار با محیط زیست، غیر سمی، ضد خوردگی، ضد زنگ و ضد لک ساخته شده، که باعث کاهش آلودگی، باکتری و قارچ ها می شود. از این جاصابونی می توانید در آپارتمان ها، رستوران ها، هتل ها استفاده کنید.

جا صابونی Rainbow Orange از جنس پلی استیرن با کیفیت بالا تولید شده که مانند نمونه های مشابه نمی شکند و تغییر شکل نمی دهد. سر باز ظرف جاصابونی آلمانی باعث تهویه بهتر هوا و خشک شدن سریع صابون می شود همچنین لبه های بلند اطراف جا صابونی به قرارگیری بهتر صابون کمک می کند. رنگ نارنجی و طراحی زیبای جا صابونی آلمانی با هر سبک و دکوراسیونی مطابقت دارد.

جا صابونی آلمانی اندازه مناسبی داشته و برای خانه های کوچک که فضای کمی دارند بسیار مناسب است. صابون بر روی جا صابونی نمی لغزد و به راحتی در جای خود قرار می گیرد و باعث ماندگاری بیشتر صابون شما می شود. ظرف آن برای هر اندازه صابونی مناسب است. همچنین جاصابونی آلمانی به راحتی با آب و مواد شوینده ملایم تمیز می شود.

محصولات منتخب