جا صابونی پلاستیکی مدل Toronto رنگ نارنجی شیشه ای برند اشپیرلا

180,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
1010508

ویژگی های محصول

  • برند: اشپیرلا سوئیس
  • جنس: پلاستیک پلی استایرن
  • طول: 14 سانتی‌متر
  • رنگ: نارنجی شیشه ای
  • وزن: 115 گرم
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا صابونی پلاستیکی مدل Toronto رنگ نارنجی شیشه ای برند اشپیرلا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

جا صابونی Toronto Orange

ابعاد

14 × 9.5 × 4 سانتی متر

جنس

ساختار پلاستیکی

رنگ

شیشه ای نارنجی

سایر توضیحات

• مناسب برای سرویس بهداشتی و حمام • طراحی مدرن و منحصر به فرد ساخت کشور سوییس

وزن

115 گرم

معرفی جا صابونی Toronto Orange

صابون ها از دیرباز نقش زیادی در حفظ بهداشت فردی ما داشته اند. به موازات رواج و استفاده از صابون ها، وسایل نگهدارنده آن ها یعنی جاصابونی ها نیز راهشان را به زندگی بشر باز کردند. گرچه در گذشته این ابزارهای کوچک، ظروفی معمولی و ساده بودند اما امروزه به عضوی دکوراتیو تبدیل شده اند که با رنگ و طرحشان زیبایی را به فضای حمام و سرویس بهداشتی ما می آورند.

جا صابونی زیبای Toronto محصول برند اشپیرلا یکی از این جاصابونی هاست. اشپیرلا برندی سوییسی است که بیش از ۶ دهه پیش و در سال های پایانی دهه پنجاه میلادی فعالیتش را با تولید اولین پرده های حمام سوییس آغاز کرد. ظهور و رشد اشپیرلا باعث تحولی بزرگ در حوزه بهداشت فردی این کشور شد. اشپیرلا برای تولید اکسسوری های مدل Toronto خود از پلی استایرن بسیار باکیفیتی استفاده کرده است که در برابر ضربه مقاومت بالایی دارد. بدنه نیمه شفاف و نارنجی رنگ این جاصابونی پلاستیکی خارجی، ظاهری زیبا و جذاب به آن بخشیده است.

اگر به استفاده از رنگ های شاد و متنوع در چیدمان فضای زندگی تان علاقه مندید، این جاصابونی خارجی انتخابی ایده آل برای شماست. هماهنگی بین طرح و رنگ اکسسوری های مختلف می تواند باعث زیبایی بیشتر سرویس بهداشتی شما شود. این جاصابونی بیضی شکل دارای ابعاد ۹٫۵ در ۱۴ سانتی متر می باشد. طیف گسترده ای از صابون ها درون تقعر این جاصابونی جای می گیرند. این تقعر مانع از افتادن و سر خوردن صابون می شود. نوع طراحی این جاصابونی خارجی برای محافظت از آلوده و خیس شدن صابون بسیار مناسب و کارا می باشد. جاصابونی Toronto اورجینال و اصل را می توانید از سایت فروشگاه اینترنتی ژرمن کالا با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی خریداری نمایید.

محصولات منتخب