جا مایع سرامیکی طوسی مدل Cubic برند کلین ولکه طرح فانتزی

ناموجود

برند:

کد کالا:
783854

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمان
  • جنس: سرامیک
  • ارتفاع: 14 سانتی‌متری مکعبی
  • گنجایش و ظرفیت: 220 میلی‌لیتر
  • وزن: 210 گرم
  • رنگ: طوسی
  • مناسب برای دستشویی و روی سینک ظرفشویی
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت کالا

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا مایع سرامیکی طوسی مدل Cubic برند کلین ولکه طرح فانتزی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

cubic

ابعاد

9x8x14 سانتی متر

رنگ

طوسی

سایر مشخصات

جنس بدنه سرامیک نوع پمپ دستی ساخت کلین ولکه آلمان

وزن

210 گرم

جنس

سرامیک

معرفی جا مایع مکعبی Cubic

جا مایع دستشویی یا ظرفشویی سرامیک Cubic تولید شرکت کلین ولکه و از جنس سرامیک با کیفیت بالا ساخته شده است. جنس سرامیک این جا مایع آلمانی مانع از لکه شدن آن می شود. همچنین در صورت کثیف شدن می توانید به راحتی با آب و مواد شوینده ملایم تمیز کنید. طرح و رنگ جا مایع آلمانی با هر دکوراسیونی مطابقت داشته، فضای سرویس بهداشتی شما را زیباتر می کند.

از این پمپ مایع خارجی چند منظوره می توانید در آشپزخانه و حمام نیز استفاده کنید. شکل مربعی آن باعث می شود تا جا مایع به خوبی روی کابینت و سطح سرویس بهداشتی قرار گیرد. از این پمپ می توانید برای نگهداری شامپو بدن، نرم کننده، مایع ظرفشویی و… استفاده کنید. پمپ مایع دستشویی از بهترین مواد با تکنولوژی روز دنیا ساخته شده است گنجایش این پمپ مایع بالا بوده و می تواند نیاز شما را برطرف کند برای پر کردن سر مخزن مایع دستشویی را بچرخانید تا باز شود و سپس برای مخزن را پر کنید.

از مزیت های مهم این جا مایع دستشویی آلمانی پمپی بودن آن است. با فشار کم دست مایع از آن خارج می شود. ابعاد پمپ مایع دستشویی آلمانی مناسب است و بهترین انتخاب برای خانه های کوچک می باشد. قسمت بالایی مخزن یا همان دهانه‌ی جا مایع خارجی از جنس استیل ضد زنگ می باشد و اندازه‌ی دهانه ی آن امکان پر کردن آسان را برای شما فراهم می کند. بعد از خالی شدن محفظه، راحت و سریع می‌توان آن را پر کرد. شما می توانید از این محصول زیبا و با کیفیت در هتل ها، رستوران ها، آپارتمان ها، خوابگاها و… استفاده کنید.

محصولات منتخب