جا مایع سرامیکی سبز سایز کوچک مدل Sahara برند کلین ولکه

275,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
625849

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمان
  • جنس: سرامیک
  • ارتفاع: 13 سانتی‌متری
  • گنجایش و ظرفیت: 200 میلی‌لیتر
  • وزن: 235 گرم
  • رنگ: سبز
  • مناسب برای دستشویی و روی سینک ظرفشویی
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت کالا

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا مایع سرامیکی سبز سایز کوچک مدل Sahara برند کلین ولکه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

Sahara

ابعاد

9x8x13 سانتی متر

رنگ

سبز

سایر مشخصات

طول عمر بالاو تمیز کردن آسان دارای دهانه‌ی بزرگ به منظور پر کردن آسان دوباره‌ی مخزن کاملا مقاوم ، مناسب برای مایع صابون و لوسیون

وزن

235 گرم

معرفی جا مایع سرامیکی Sahara

یکی از لوازم مهم و ضروری برای هر سرویس بهداشتی و آشپزخانه پمپ مایع است. جا مایع دستشویی آلمانی Sahara تولید شرکت کلین ولکه آلمان از جنس سرامیک با کیفیت بالا می باشد. از مزیت های مهم این جا مایع ضد لک و آنتی باکتریال بودن است. و در صورت لزوم می توانید آن را با آب و مواد شوینده ملایم تمیز کنید.

این پمپ مایع دستشویی طراحی منحصر به فردی دارد و به دلیل پمپی بودن نیاز به تماس زیاد دست ندارد مایع دستشویی با فشار کمی از آن خارج می شود. دهانه بزرگ پمپ مایع به شما در پر کردن مجدد مایع دستشویی کمک می کند. وزن مناسب پمپ مایع دستشویی جا به جایی و حمل را برای شما آسان می کند. طراحی زیبا و منحصر به فرد جا مایع آلمانی فضای سرویس بهداشتی شما را زیبا تر می کند و جلوه خاصی به آن می بخشد. گنجایش زیاد این پمپ مایع می تواند نیاز روزانه شما را برطرف کند.

برای پر کردن مجدد جا مایع آلمانی فقط کافیه در پوش پمپ را بچرخانید و مایع را درون مخزن بریزید. برای استفاده از پمپ مایع دستشویی خارجی باید سر آن را کمی فشار دهید. از پمپ مایع خارجی می توانید در آشپزخانه برای نگهداری مایع ظرفشویی نیز استفاده کنید. جا مایع آلمانی به شکل پمپی بوده، می توانید میزان مایع دستشویی که از آن خارج می شود را تنظیم و از هدر رفتن آن جلوگیری کنید. از این محصول با کیفیت می توانید در هتل ها، رستوران ها، خوابگاه ها و… استفاده کنید.

محصولات منتخب