جا مایع پلاستیکی مدل Oval برند ونکو سفید فانتزی

220,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
19682200

ویژگی های محصول

  • برند: ونکو آلمان
  • جنس: پلاستیک
  • ارتفاع: 20 سانتی‌متری
  • وزن: 260 گرم
  • رنگ: سفید طرح دار
  • مناسب برای دستشویی و روی سینک ظرفشویی
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت کالا

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا مایع پلاستیکی مدل Oval برند ونکو سفید فانتزی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

Oval

ابعاد

8×6.5×20 سانتیمتر

رنگ

سفید

سایر توضیحات

مناسب برای مایع صابون و لوسین طراحی مدرن و منحصر به فرد ساخت شرکت ونکو برند آلمانی

وزن

260 گرم

جنس

پلاستیک

معرفی جا مایع خارجی مدل Oval

از میان اکسسوری ها مختلفی که در سرویس بهداشتی وجود دارند، بیشترین کاربرد را جامایعی ها دارند. اکثر ما در شبانه روز چندین بار از مایع دستشویی برای شستشوی دست ها استفاده می کنیم. این استفاده مکرر مستلزم نگهدارنده ای با کیفیت و کارایی بالاست. علاوه بر آن که جامایع دستشویی ها باید دارای ماندگاری مناسبی باشند، ظاهر و نمای بیرونی آن ها نیز حائز اهمیت است. اگر به دنبال یک جامایع دستشویی با ظاهر خاص و متفاوت هستند، جامایع دستشویی Oval محصول برند آلمانی ونکو می باشد.

ونکو سالهاست که در زمینه تولید اکسسوری های حمام و سرویس بهداشتی فعالیت می کند و از محبوبیت بالایی در میان مصرف کنندگان برخوردار است. جامایع دستشویی Oval ونکو از پلاستیک بسیار مرغوب ساخته شده است. طراحی این جامایعی خارجی به گونه ای انتخاب شده که در ناحیه مرکزی آن حفره ای تو خالی وجود داشته باشد. نام Oval نیز به همین دلیل بر این مدل از اکسسوری های ونکو گذاشته شده است. این طراحی باعث تمایز و تفاوت این جامایع دستشویی خارجی از سایر محصولات بازار شده است.

یکی از راه های زیباتر ساختن محیط سرویس بهداشتی ایجاد هماهنگی و ست کردن اکسسوری های مختلف با هم است. رنگ سفید جامایع دستشویی Oval ست کردن آن با سایر وسایل محیط را بسیار آسان می سازد. از این جامایعی می توانید برای نگهداری مایع دستشویی، لوسیون، شامپو و یا مایع ظرفشویی در سرویس بهداشتی، حمام یا آشپزخانه خود استفاده کنید.

پمپ باکیفیت این جامایعی ماندگاری و پایداری خوبی داشته و با استفاده مکرر و طولانی دچار افت عملکرد نمی شود. این محصول زیبا و کارامد را می توانید با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی از ژرمن کالا خریداری نمایید.

محصولات منتخب