جا مایع پلاستیکی سفید – آبی مدل Alcamo برند ونکو

275,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
19458100

ویژگی های محصول

  • برند: ونکو آلمان
  • جنس: پلاستیک
  • ارتفاع: 16.4 سانتی‌متری
  • گنجایش و ظرفیت: 240 میلی‌لیتر
  • وزن: 150 گرم
  • رنگ: آبی
  • مناسب برای دستشویی و روی سینک ظرفشویی
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت کالا

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا مایع پلاستیکی سفید – آبی مدل Alcamo برند ونکو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

Alcamo blue

ابعاد

7.1×16.4×7.6 سانتی متر

رنگ

سفید آبی

سایر توضیحات

طول عمر بالاو تمیز کردن آسان دارای دهانه‌ی بزرگ به منظور پر کردن آسان دوباره‌ی مخزن کاملا مقاوم ، مناسب برای مایع صابون و لوسیون

گنجایش

240 میلی لیتر

وزن

150 گرم

جنس

پلاستیک با کیفیت

معرفی جا مایع خارجی Alcamo Blue

جامایع دستشویی یا ظرفشویی مدل Alcamo محصول برند نام آشنای ونکو می باشد. ونکو برندی آلمانی است که بیش از ۵۰ سال سابقه در تولید لوازم مختلف خانه از جمله اکسسوری های آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام دارد. جامایع دستشویی Alcamo از پلاستیک باکیفیت ساخته شده و دارای شکلی مشابه استوانه است. برای استفاده از آن نیاز به هیچ ابزاری نخواهید داشت زیرا این جامایعی از نوع اکسسوری های غیرنصبی می باشد. به راحتی می توانید مکان قرارگیری آن را تغییر داده یا در صورت لزوم آن را تعویض کنید.

مزیتی که تنها در مورد اکسسوری های غیرنصبی قابل انجام است. بدنه این جامایع دستشویی آلمانی سفید رنگ و سطح رویی آن آبی است. سطح رویی این جامایعی صیقلی و صاف است، از این رو ظاهری براق دارد. ظاهری زیبا که نگاه هر بیننده ای را به خود جلب می کند. رنگ آبی و سفید از آن دسته رنگ هایی هستند که به سهولت با سایر اکسسوری ها هماهنگ می شوند. هر چه تطابق و هماهنگی بیشتری بین وسایل سرویس بهداشتی وجود داشته باشد، محیط منظم تر و زیباتر به نظر می رسد. جامایعی خارجی Alcamo دارای پمپی بسیار باکیفیت نیز می باشد.

این پمپ عمکردش را در طولان مدت حفظ کرده و دارای ماندگاری زیادی است. با فشار کمی بر روی سری این جامایع دستشویی خارجی، مقدار مشخصی از ماده درون مخزن خارج می شود. استفاده از چنین پمپ هایی به صرفه جویی و مصرف بهینه مواد شوینده کمک زیادی می کند. چه برای سرویس بهداشتی و چه در حمام و یا آشپزخانه می توانید از این جامایع دستشویی زیبا و شکیل برای انواع مواد شوینده از جمله شوینده های دست، لوسیون و… استفاه کنید.

محصولات منتخب