جا مسواکی سرامیکی مدل Bicolor Black برند ونکو طرح دوقلو

187,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
19955100

ویژگی های محصول

  • برند: ونکو آلمان
  • جنس: سرامیک
  • ابعاد: 10*10.5*5.5 سانتی‌متری مدل دوقلو
  • وزن: 265 گرم
  • رنگ: سفید-مشکی
  • ارگانایزر شیک برای مسواک و خمیر دندان
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا مسواکی سرامیکی مدل Bicolor Black برند ونکو طرح دوقلو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

جا مسواکی Bicolor Black

ابعاد

10.5×5.5×10 سانتیمتر

رنگ

مشکی سفید

سایر توضیحات

مناسب برای سرویس بهداشتی مناسب برای مسواک به همراه خمیردندان

وزن

265 گرم

جنس

سرامیک

معرفی جا مسواکی Bicolor Black 

جا مسواکی Bicolor محصول برند باسابقه و معتبر ونکو می باشد. ونکو بیش از ۵ دهه پیش در کشور آلمان تاسیس شد و فعالیتش را با تولید انواع وسایل خانه از جمله لوازم بهداشتی آغاز کرد. اکنون این برند باسابقه با تولید روزانه ۶۰۰۰ محصول و صادرات به کشورهای مختلف جهان به نامی آشنا در این صنعت تبدیل شده است. اکسسوری های سری Bicolor این برند به دلیل استفاده دو رنگ در ساختارشان به این نام نامگذاری شده اند. بدنه این جامسواکی از پلاستیک بسیار مقاوم و مستحکم پلی رزین ساخته شده است.

پلاستیکی که بر عکس همتایان سرامیکی خود به راحتی نمی شکند و لب پر نمی شود. چنین جامسواکی هایی برای استفاده در منازلی که کودکان و یا افراد سالمند حضور دارند، بسیار ایده ال است. طراحی این جامسواکی خارجی به صورت چندضلعی بوده و هر ضلع دارای یکی از رنگ های سفید و یا مشکی است. این رنگبندی علاوه بر آن که زیبایی خاصی به این جامسواکی آلمانی بخشیده است، هماهنگی و تطابق آن با سایر اجزای سرویس بهداشتی را نیز آسان ساخت است. از این جامسواکی زیبا می توانید در هر سرویس بهداشتی با هر استایلی استفاده کنید.

جامسواکی آلمانی Bicolor دارای ابعاد ۱۰ در ۵٫۵ در ۱۰٫۵ سانتی متر بوده و از نوع اکسسوری های غیرنصبی است. از این جامسواکی می توانید در کنار روشویی و یا قفسه و شلف ها استفاده کنید. مکان قرار گیری این جامسواکی به سهولت و به دلخواه قابل تغییر است. مزیتی که در جامسواکی های نصبی وجود ندارد. این نوع اکسسوری های غیرنصبی برای افرادی که در منازل اجاره ای زندگی می کنند و مجبور به جا به جایی به مکان های مختلف هستند، انتخابی مناسب است.

محصولات منتخب