جا مسواکی سرامیکی مدل cero برند ونکو فانتزی

192,500 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
4008838172896

ویژگی های محصول

  • برند: ونکو آلمان
  • جنس: سرامیک
  • ابعاد: 8.9 سانتی‌متری
  • وزن: 195 گرم
  • رنگ: سفید-مشکی فانتزی
  • ارگانایزر شیک برای مسواک و خمیر دندان
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا مسواکی سرامیکی مدل cero برند ونکو فانتزی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

cero

ابعاد

8×9 سانتیمتر

رنگ

سفید

سایر توضیحات

مناسب برای سرویس بهداشتی مناسب برای مسواک به همراه خمیردندان

وزن

195 گرم

جنس

سرامیک

معرفی جا مسواکی خارجی cero

همه ما برای نگهداری مسواک به یک جامسواکی نیاز داریم. جا مسواکی از کثیف شدن مسواک ما جلوگیری کرده و به بهداشت دهان و دندان ما کمک می کند. همچنین مانع از انتقال آلودگی به داخل دهان و دندان ما می شود. جا مسواکی آلمانی مدل cero طراحی زیبا در عین حال ساده ای دارد. که باعث زیباتر شدن فضای سرویس بهداشتی شما می شود. پس از هر بار استفاده از مسواک می توانید آن در جا مسواکی قرار دهید تا از کثیف شدن آن جلوگیری کنید. جا مسواکی ها در طرح و رنگ های مختلفی در بازار موجود می باشند که می توانید مطابق با سلیقه خود یکی را خریداری کنید. جا مسواکی آلمانی رنگ سفید و طرح ساده و زیبایی داشته و با هر دکوراسیونی مطابقت دارد.

جا مسواکی آلمانی تولید شرکت ونکو و از جنس سرامیک باکیفیت بالا ساخته شده است. قسمت پایین این جامسواکی نیز از استیل ضد زنگ می باشد. که در مقابل زنگ زدگی مقاوم است. همچنین ضد لک، کپک و باکتری نیز می باشد. در صورت لزوم به راحتی با آب و مواد شوینده ملایم تمیز می شود. از ویژگی های مهم جا مسواکی خارجی لبه های بلند آن است به خوبی مسواک و خمیر دندان را در خود جای می دهد و مانع از افتادن آنها می شود. ابعاد مناسب این جا مسواکی خارجی فضای کمی را در سرویس بهداشتی شما اشغال می کند و وزن سبک آن جا به جای را برای شما راحت تر می کند. از جا مسواکی خارجی مدل cero می توانید در فضاهای مانند آشپزخانه برای نگهداری وسایل مختلف نیز استفاده کنید.

محصولات منتخب