جا مسواکی سرامیکی سفید لیوانی مدل Atlanta برند اشپیرلا

250,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
1004268

ویژگی های محصول

  • برند: اشپیرلا سوئیس
  • جنس: سرامیک
  • ابعاد: 8*9 سانتی‌متری
  • وزن: 205 گرم
  • رنگ: سفید
  • ارگانایزر شیک برای مسواک و خمیر دندان
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا مسواکی سرامیکی سفید لیوانی مدل Atlanta برند اشپیرلا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

Atlanta White

ابعاد

9×8 سانتی متر

سایر توضیحات

مناسب برای سرویس بهداشتی مناسب برای مسواک به همراه خمیردندان

وزن

205 گرم

جنس

سرامیک

معرفی جا مسواکی Atlanta white

جامسواکی Atlanta محصول برند سوییسی اشپیرلا می باشد. برندی که بیش از ۶ دهه پیش کار خود را با تولید پرده حمام آغاز و سپس به تولید سایر اکسسوری های بهداشتی گسترش داد. در حال حاضر این شرکت در بیش از ۶۰ کشور جهان حضور داشته و از برندهای صاحب نام در این صنعت به شمار می رود. اشپیرلا در ساخت اکسسوری های مدل Atlanta خود از سرامیک درجه یک و مرغوب استفاده کرده است. یکی از مزیت های اکسسوری های سرامیکی، ظاهر زیبا و شکیل تر آن ها نسبت به سایر همتایان خود است.

از سوی دیگر این نوع اکسسوری ها را می توان به راحتی تمیز کرد زیرا دارای سطحی صاف و صیقلی هستند که آلودگی و جرم را به خود جذب نمی کند. جامسواکی خارجی Atlanta انتخابی ایده آل برای افرادی است که به دنبال یک جامسواکی زیبا و مدرن هستند. این جامسواکی دارای ابعاد ۸ در ۹ سانتی متر می باشد و فضای کافی برای نگهداری از مسواک های اعضای خانواده و نیز خمیردندان را برای شما فراهم می کند.

رنگ سفید این جامسواکی را می توان به سادگی با هر محیطی ست کرد. از این جامسواکی زیبا نه تنها در منزل بلکه در هتل ها، اقامتگاه ها و یا سایر مکان ها نیز می توان استفاده نمود. طراحی زیبا و کیفیت مواد به کار رفته در ساخت این جامسواکی امکان استفاده از آن در طولانی مدت را برای شما فراهم می کند. از آن جا که این جامسواکی از نوع اکسسوری های غیرنصبی می باشد، مکان استفاده از آن را می توانید بسته به نظر و نیاز خود به سادگی تغییر دهید. ابعاد مناسب این جامسواکی امکان استفاده از آن در اکثر مکان ها از جمله کنار روشویی، کمد یا قفسه سرویس بهداشتی را فراهم کرده است.

محصولات منتخب