جا مسواکی پلاستیکی طرح سنگ مدل Cassano برند ونکو

181,500 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
18301100

ویژگی های محصول

  • برند: ونکو آلمان
  • جنس: پلاستیک پلی رزین
  • ابعاد: 7*7*11 سانتی‌متری
  • وزن: 175 گرم
  • رنگ: خاکستری طرح سنگ
  • ارگانایزر شیک برای مسواک و خمیر دندان
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا مسواکی پلاستیکی طرح سنگ مدل Cassano برند ونکو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

جا مسواکی Cassano

ابعاد

7x7x11 سانتیمتر

رنگ

سنگی

سایر توضیحات

مناسب برای سرویس بهداشتی مناسب برای مسواک به همراه خمیردندان

وزن

175 گرم

جنس

پلاستیک(پلی رزین)

معرفی جا مسواکی خارجی Cassano

همانطور که می دانید سلامتی دهان و دندان از اهمیت بالایی برخوردار است یکی از وسایلی که می تواند به ما در سالم نگه داشتن دندان کمک کند مسواک است. ولی اگر از آن درست نگهداری نشود باعث انتقال آلودگی به داخل دهان و دندان می شود. جا مسواکی ابزاری برای نگهداری مسواک است که در طرح ها و رنگ های مختلف در بازار موجود می باشد. در انتخاب جامسواکی علاوه بر طرح و رنگ باید به کیفیت آن نیز توجه کرد. جا مسواکی آلمانی مدل Cassano تولید شرکت ونکو می باشد. این شرکت در ساخت محصولات خود از بهترین مواد و تکنولوژی روز دنیا استفاده کرده است. این جامسواکی از جنس پلاستیک (پلی رزین) با کیفیت بالا می باشد همچنین ماندگاری بالایی داشته و سال ها می توانید از آن استفاده کنید.

ابعاد جا مسواکی آلمانی ۷*۷*۱۱ سانتیمتر است به خوبی روی میز و سطح سرویس بهداشتی قرار می گیرد و فضای کمی را در سرویس بهداشتی شما اشغال می کند. ارتفاع ۱۱ سانتیمتری آن مانع از افتادن مسواک می شود از جا مسواکی خارجی می توانید برای نگهداری خمیر دندان و وسایل دیگر نیز استفاده کنید. جا مسواکی خارجی در مقابل کپک و باکتری مقاوم است. شستشوی جا مسواکی آلمانی آسان بوده و در صورت لزوم می توانید آن را با دست و مواد شوینده ملایم و یا با دستمال مرطوب تمیز کنید. از این جا مسواکی می توانید در خوابگاه ها، آپارتمان ها، هتل ها و… نیز استفاده کنید.

محصولات منتخب