جا مسواکی پلاستیکی مدل Element Red برند کلین ولکه قرمز

250,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
5074453853

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمان
  • جنس: پلاستیک
  • ابعاد: 8*8*10.5 سانتی‌متری
  • وزن: 50 گرم
  • رنگ: قرمز
  • ارگانایزر شیک برای مسواک و خمیر دندان
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا مسواکی پلاستیکی مدل Element Red برند کلین ولکه قرمز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

Element Red

ابعاد

10.5x8x8 سانتی متر

رنگ

قرمز

سایر توضیحات

مقاومت بالا مناسب برای سرویس بهداشتی مناسب برای مسواک به همراه خمیردندان

وزن

50 گرم

جنس

پلاستیک

معرفی جا مسواکی پلاستیکی Element Red

مسواک زدن به ما در سالم نگه داشتن و بهداشت دهان و دندان کمک می کند بنابراین نگهداری آن از اهمیت بالای برخوردار می باشد جا مسواکی یکی از وسایلی است که به ما در نگهداری مسواک کمک کرده و مانع کثیف شدن مسواک می شود. جا مسواکی ها در بازار تنوع زیادی دارند شما می توانید متناسب با نیاز خود یکی از آنها را انتخاب کنید.

اما اگر جنس و کیفیت برای شما از اهمیت بالایی دارد ما به شما جامسواکی Element Red را پیشنهاد می کنیم. این جامسواکی بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه با تکنولوژی روز دنیا سااخته شده است. جنس جا مسواکی آلمانی پلاستیک با کیفیت بالا می باشد که در برابر لکه مقاوه بوده و شستشوی آن آسان است و به راحتی با آب و مواد شوینده ملایم تمیز می شود.

جا مسواکی آلمانی تولید شرکت کلین ولکه یکی از شرکت های خوشنام و معروف در زمینه تولید محصولات حمام و سرویس بهداشتی می باشد. مواد به کار رفته در تولید جامسواکی آلمانی کاملا با محیط زیست سازگار بوده و به بدن انسان آسیب نمی رساند. جا مسواکی خارجی بر خلاف نمونه های سرامیکی از استحکام بالایی برخوردار بوده با ضربه نمی شکند می توانید با خیال راحت سال ها از آن استفاده کنید.

طراحی و رنگ قرمز زیبای جا مسواکی آلمانی جلوه ای خاص به فضای سرویس بهداشتی شما می دهد. جامسواکی آلمانی لبه های بلندی دارد که مانع افتادن و کثیف شدن مسواک شما می شود قطر بزرگ آن به شما این امکان را می دهد تا خمیردندان را نیز در آن قرار دهید. از این جا مسواکی آلمانی با کیفیت بالا می توانید در آپارتمان ها، خوابگاه ها، رستوران ها و… نیز استفاده کنید.

محصولات منتخب