جا مسواکی پلاستیکی مدل rose red برند ونکو آلمانی رنگ قرمز

270,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
1251

ویژگی های محصول

  • برند: ونکو آلمان
  • جنس: پلاستیکی
  • ابعاد: 7*10 سانتی‌متری
  • وزن: 105 گرم
  • رنگ: قرمز-مشکی طرح فانتزی
  • ارگانایزر شیک برای مسواک و خمیر دندان
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا مسواکی پلاستیکی مدل rose red برند ونکو آلمانی رنگ قرمز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

rose red

ابعاد

10×7 سانتیمتر

رنگ

قرمز

سایر توضیحات

مناسب برای سرویس بهداشتی مناسب برای مسواک به همراه خمیردندان

وزن

105 گرم

جنس

پلاستیک

معرفی جا مسواکی پلاستیکی rose red

سلامتی دهان و دندان از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. مسواک زدن یکی از روش های مراقبت از دهان و دندان ما است. بنابراین باید در نگهداری آن دقت زیادی داشته باشیم. جا مسواکی ابزاری برای نگهداری مسواک ما می باشد. جا مسواکی آلمانی rose red ساخت شرکت ونکو و از جنس پلاستک با کیفیت بالا است. در ساخت این جامسواکی از بهترین مواد استفاده شده است و کاملا با محیط زیست سازگار بوده و به بدن انسان آسیب نمی رساند. رنگ قرمز و طرح گل رز جا مسواکی آلمانی فضای سرویس بهداشتی شما زیبا و جذاب می کند. اندازه جا مسواکی خارجی ۱۰*۷ سانتیمتر می باشد که برای سرویس بهداشتی های کوچک بسیار مناسب است و فضای کمی را اشغال می کند. این جا مسواکی وزن سبکی داشته و قابل حمل می باشد.

اندازه محفظه جا مسواکی آلمانی ۷ سانتیمتر است و برای قرار دادن خمیر دندان و وسایل دیگر نیز مناسب می باشد. شما می توانید از این وسیله ساده و کاربردی در فضای های دیگر مانند آشپزخانه نیز استفاده کنید. این جا مسواکی به خوبی روی سینک و میز قرار می گیرد. جنس پلاستیک جا مسواکی خارجی شستشو را برای شما آسان می کند زیرا به راحتی با آب و مواد شوینده ملایم تمیز می شود. همچنین این جامسواکی بر خلاف جا مسواکی های شیشه ای در صورت شکسته شدن به دست شما آسیب نمی رساند. برای نگهداری بهتر مسواک خود و جلوگیری از آلودگی آن بهتر است جا مسواکی را دور از روشویی قرار دهید. این جامسواکی را می توانید در آپارتمان ها، هتل ها، خوابگاه ها و… قرار دهید.

محصولات منتخب