درپوش راه آب آبی برند ونکو با طرح ستاره

98,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
21416100

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت ونکو آلمان
  • جنس برنج و پلاستیک
  • مناسب روشویی، سینک ظرفشویی و تخلیه وان حمام
  • رنگ آبی
  • ابعاد 6.5*6*6 سانتی‌متر
  • تحمل دمایی در محدوده 40- تا 120 درجه سانتی گراد
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “درپوش راه آب آبی برند ونکو با طرح ستاره”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

ابعاد 4 × 4 × 6.5 سانتیمتر
جنس

برنجی و پلاستیک با کیفیت بالا

سایر توضیحات

ساخت شرکت WENKO آلمان, قابل استفاده در دمای ۴۰- تا ۱۲۰+, گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی

معرفی درپوش راه آب طرح ستاره ونکو

درپوش راه آب وظیفه نگهداری و جلوگیری از خروج آب از سینک، وان یا روشویی و یا اجازه عبور آن در مواقع مورد نیاز را دارد. گرچه این وظیفه مشترک بین تمام درپوش های آب است اما تفاوت هایی نیز بین درپوش های مختلف موجود در بازار وجود دارد. نحوه عملکرد، جنس و استایل و ظاهر این درپوش ها با یکدیگر متفاوت است. یکی از مشخصات مهم که نقشی تعیین کننده در طول عمر و ماندگاری یک درپوش راه آب دارد، جنس و مواد به کار رفته در ساخت آن است. درپوش Milkyway محصول برند آلمانی ونکو از مرغوب ترین مواد ساخته شده است. ونکو برندی نام آشنا و معتبر در صنعت لوازم خانگی است که محصولاتش را به بیش از 60 کشور در سراسر جهان صادر می کند. ونکو در ساخت درپوش راه آب Milkyway از ترکیب برنج و پلاستیک بسیار باکیفیت استفاده کرده است.

این درپوش راه آب خارجی دارای روکشی از رزین است که باعث افزایش طول عمر و عدم تغییر رنگ آن حتی در اثر استفاده طولانی شده است. دوام و کیفیت بالا، تنها مشخصه این درپوش نیست. طرح رویی این درپوش با تصاویری از ستاره های سفید در زمینه آبی رنگ تزیین شده است. این نوع طراحی باعث زیبایی و نمای منحصر به فرد این درپوش راه آب شده است. این درپوش دارای شکلی دایره ای مانند به قطر 6 سانتی متر است و می تواند دمای آب در محدوده 40- تا 120 درجه سانتی گراد را به خوبی تحمل کند. از این درپوش راه آب زیبا می توانید در وان، روشویی یا سینک آشپزخانه خود استفاده کنید. این درپوش به خوبی مانع از خروج آب شده و آب را در وان یا سینک شما حفظ می کند. در صورت نیاز نیز می تواند با عبور جریان آب، وان یا سینک را خالی کند.

محصولات منتخب