درپوش راه آب برند خارجی ونکو طرح قلب آبی مدل فانتزی

98,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
21260100

ویژگی های محصول

  • طراحی زیبا و کیفیت بالا
  • ساخت شرکت ونکو
  • برند آلمانی
  • جنس برنج و پلاستیک
  • طرح قلب
  • تحمل دمای 40- تا 120 درجه
  • ابعاد 6.5*4*4 سانتی‌متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “درپوش راه آب برند خارجی ونکو طرح قلب آبی مدل فانتزی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

ابعاد 4 × 4 × 6.5 سانتیمتر
جنس

برنجی و پلاستیک با کیفیت بالا

سایر توضیحات

ساخت شرکت WENKO آلمان, قابل استفاده در دمای ۴۰- تا ۱۲۰+, گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی

معرفی درپوش

درپوش راه آب ونکو، محصولی کارمد و باکیفیت ساخته شده از فلز برنج و پلاستیک بسیار باکیفیت است. مواد درجه یکی که ونکو برای تولید این مدل از درپوش های خود استفاده کرده است باعث دوام و ماندگاری بالای آن ها شده است. این در پوش تخلیه آب به سهولت نصب و به سادگی قابل استفاده می باشد. تصویر قلب آبی بر روی سطح این در پوش راه آب خارجی، ظاهری خاص و متفاوت به آن بخشیده است. درپوش های راه آب معمولا طرحی ساده و یکنواخت دارند، از این رو طرح های به کار رفته بر روی درپوش راه آب ونکو باعث زیبایی و جذابیت بصری آن شده است. علاوه بر زیبایی عملکرد این در پوش تخلیه آب روشویی نیز بسیار مطلوب است.

این اکسسوری می تواند در شرایط و دماهای مختلف مورد استفاده قرار گیرد. از انواع شوینده ها و روغن ها گرفته تا دمای گرم یا سرد و شرایط مختلف دیگر، درپوش های راه آب آلمانی ونکو می توانند به خوبی عملکرد و کارایی خود را حفظ کنند. این درپوش نگهدارنده آب قابلیت تحمل دمای 40- تا 120 درجه سانتی گراد را دارد. بدین معنا که می توان از آن هم برای نگهداری و ممانعت از تخلیه آب سرد و هم آب گرم استفاده کرد. درپوش راه آب ونکو بدون هر گونه اتلافی می تواند آب را درون محفظه مورد نظر در مدت زمان طولانی حفظ کند. این امر باعث استفاده بهینه از آب و صرفه جویی در آن می شود. اگر برای شستش ظروف خود عادت به پر کردن سینک دارید و یا برای وان حمام خود به دنبال یک در پوش راه آب مناسب هستید، درپوش ونکو انتخابی ایده آل برای شماست. این درپوش راه آب آلمانی را می توانید با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی از ژرمن کالا خریداری نماید.

محصولات منتخب