در پوش راه آب سه بعدی مدل Bomb برند ونکو طرح نارنجک

98,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
21762100

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت ونکو
  • برند آلمانی
  • جنس برنج و پلاستیک
  • رنگ سبز
  • طرح سه بعدی نارنجک
  • تحمل دمای 40- تا 120 درجه
  • ابعاد 11.2*4.6*5.8 سانتی‌متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “در پوش راه آب سه بعدی مدل Bomb برند ونکو طرح نارنجک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 500 گرم
مدل

3d Bomb

ابعاد

سانتی متر 5.8 x 4.6 x 11.2

جنس

برنجی و پلاستیک باکیفیت بالا

رنگ

طرح بمب

جنس

برنجی و پلاستیک باکیفیت بالا

معرفی در پوش راه آب 3d Bomb

حتما برای شما هم پیش آمده که نیاز به پر کردن سینک آشپزخانه خود برای شستشوی مواد غذایی یا ظروف داشته باشید. یا بخواهید وان حمام خود را پر آب کنید. در این حالت مهمترین و کاربردی ترین ابزاری که به آن نیاز دارید یک درپوش راه آب باکیفیت است. درپوشی که با بستن راه آب به جمع شدن آب درون سینک یا وان کمک کند و در صورت نیاز نیز بتواند با عبور آب، شرایط را برای تخلیه وان یا سینک فراهم سازد. اگر به دنبال یک درپوش راه آب باکیفیت هستید، درپوش Bomb محصول برند آلمانی ونکو انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. ونکو برای ساخت این درپوش از ترکیب برنج و پلاستیک بسیار مرغوب استفاده کرده است. موادی درجه یک و مقاوم که باعث استحکام و مقاومت بالای این درپوش در شرایط محیطی مختلف شده است.

این درپوش سینک خارجی می تواند هم آب سرد و هم آب گرم را تحمل کرده و از سوی دیگر در برابر شوینده ها نیز مقاومت خوبی دارد. محدوده تحمل دمایی این درپوش راه آب 40- تا 120 درجه سانتی گراد است. بنابراین بدون نگرانی می توانید از این درپوش در حمام، روشویی یا سینک آشپزخانه خود استفاده کنید. برخلاف سایر درپوش های راه آب، ظاهری تکراری و خسته کننده ندارد. روی این درپوش راه آب با نارنجکی سبز رنگ تزیین شده است. نام این درپوش نیز به دلیل استفاده از این نوع طراحی، Bomb گذاشته شده است. کار کردن با این درپوش راه آب بسیار راحت است و تنها با کمی فشار روی آن، می توان آن را باز و بسته نمود. این درپوش با جلوگیری از عبور آب به تجمع آب درون سینک، وان یا روشویی کمک کرده و به راحتی نیز می تواند در صورت لزوم آب را از خود عبور دهد.

محصولات منتخب