در پوش راه آب شیک مدل Love از برند ونکو

98,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
21854100

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت ونکو
  • برند آلمانی
  • جنس برنج و پلاستیک
  • طرح عشق
  • تحمل دمای 40- تا 120 درجه
  • ابعاد 6.5*4*4 سانتی‌متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “در پوش راه آب شیک مدل Love از برند ونکو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 200 گرم
مدل

Love

ابعاد

سانتی متر 4 x 4 x 6.5

جنس

برنجی و پلاستیک باکیفیت بالا

رنگ

طرح عشق

معرفی پوش راه آب Love

راه آب، روزنه کوچکی است که در کف وان، روشویی یا سینک قرار داد و محل عبور و خروج آب است. اما ما همیشه نیاز به خروج آب نداریم. گاهی لازم است با ممانعت از خروج آب، وان، روشویی یا سینک را پر از آب کنیم. در این جاست که درپوش های راه آب به کمک ما می آیند. یک درپوش راه آب باکیفیت باید بدون نشت، تماما از خروج آب جلوگیری کرده و برعکس در زمان مناسب با عبور آب به تخلیه محیط کمک کند. این ویژگی در درپوش راه آب Love لحاظ شده است. این درپوش محصول برند آلمانی ونکو می باشد. برندی صاحب نام با محصولاتی باکیفیت و ماندگار که اعتبار زیادی در بین مصرف کنندگان کشورهای مختلف دارد. در ساخت و تولید درپوش راه آب Love از پلاستیک درجه یک و فلز برنج استفاده شده است.

این مواد دارای پوششی از رزین هستند که بر مقاومت و استحکام آن ها افزوده است. یکی از ویژگی های این درپوش راه آب خارجی راحتی استفاده از آن است. تنها با یک فشار روی این درپوش راه آب می توان مسیر راه آب را باز کرد یا بست. برخلاف سایر درپوش های راه آب این درپوش راه آب خارجی ظاهری زیبا و متفاوت دارد. برای نمای رویی این درپوش راه آب از نوشته LOVE بر روی یک زمینه سفید رنگ استفاده شده است. این درپوش قابلیت تحمل دما از 40- درجه تا 120 درجه سانتی گراد را دارد. مقاومت در برابر انواع شوینده و روغن ها از دیگر خصوصیات این درپوش باکیفیت است. ار این درپوش می توانید برای راه آب وان، روشویی یا سینک آشپزخانه استفاده کنید. ژرمن کالا این درپوش راه آب باکیفیت و ماندگار را با ضمانت اصالت و کیفیت با قیمتی مقرون به صرفه و اقتصادی عرضه کرده است.

محصولات منتخب