گیره آویز چسبی 4 شاخه سفید پلاستیکی دیواری از برند ونکو

190,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
4408010100

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت ونکو
  • برند آلمانی
  • جنس پلاستیک
  • رنگ سفید
  • مناسب لباس و حوله
  • آویز ۴ شاخه
  • ابعاد ۲٫۵*۴٫۵*۱۹ سانتی‌متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گیره آویز چسبی 4 شاخه سفید پلاستیکی دیواری از برند ونکو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 150 گرم
مدل

آویز Hakenleiste Weiß

ابعاد

29 x9.5 x3 سانتیمتر

جنس

پلاستیک

رنگ

سفید

سایر توضیحات

دارای 4 آویز جهت استفاده بصورت چسب دوطرفه برای نصب قابل استفاده در تمام سطوح به سادگی کاغذ روی برچسب را برداشته و نصب می شود

طرح

دیواری

مناسب برای

سرویس بهداشتی ، حمام و آشپزخانه حوله و دستگیره پارچه ای

وزن

60 گرم

معرفی آویز Hakenleiste Weiß

اگر به فکر سر و سامان دادن به محیط زندگیتان یا ایجاد فضای اضافه در خانه هستید، استفاده از آویزها می تواند گزینه ای ایده آل باشد. آویزها ابزارهایی قلاب مانند و عمدتا کوچک هستند که می توانند با آویزان کردن وسایل شخصی مختلف به منظم تر شدن فضای زندگی ما کمک کنند. امروزه آویزهای مختلفی در اندازه و رنگ های متنوع تولید و عرضه می شود. برخی از این آویزها توسط رول پلاک بر روی دیوار نصب شده و برخی دیگر از روش های آسان تر برای اتصال استفاده می کنند. آویز Hakenleiste از آن دسته آویزهایی است که از چسب برای تثبیت روی دیوار استفاده می کند. این آویز محصول شرکت آلمانی ونکو می باشد. ونکو سابقه ای نزدیک به نیم قرن در زمینه تولید انواع اکسسوری از جمله آویزها دارد. آویز آلمانی Hakenleiste از پلاستیک مرغوب و به رنگ سفید ساخته شده است.

این آویز دارای چهار قلاب می باشد و گنجایش مناسب برای آویزان کردن وسایل مختلف شما فراهم می کند. آویز دیواری خارجی Hakenleiste را می توان روی هر سطحی اعم از دیوار، شیشه، کاشی و در هر مکان که به آن نیاز دارید، نصب کرد. راهروها، اتاق خواب، آشپزخانه یا حمام می تواند مکان های مناسب برای نصب آویز دیواری Hakenleiste باشد. پس از پایان یک روز کاری می توانید کیف، لباس، دسته کلید و یا سایر وسایل شخصی خود را در بدو ورود به منزل روی این آویز دیواری خارجی آویزان کنید. یا آن که با نصب این آویز در حمام، محلی مطمئن برای آویزان کردن حوله ها فراهم کنید. دستگیره ها و ابزارهای آشپزی نیز می توانند روی این آویز چسبی خارجی جای بگیرند. رنگ سفید این آویز به سهولت با هر چیدمانی هماهنگ می شود.

محصولات منتخب