روبالشی نخی دو عددی طرح گل برند لایف هوم ترک

ناموجود

برند:

کد کالا:
140047

ویژگی های محصول

  • برند: لایف هوم ترکیه
  • جنس: نخی
  • ابعاد: 50.70 سانتیمتر
  • تعداد: دو عددی
  • قابلیت شستشو با ماشین لباسشویی تا دمای 30 درجه سانتی‌گراد
  • قابلیت اتوکشی با دمای متوسط
  • دارای گارانتی سلامت و اصالت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “روبالشی نخی دو عددی طرح گل برند لایف هوم ترک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

ابعاد 50 × 70 سانتیمتر
جنس

نخ

سایر ویژگی ها

– اتو کشی در دمای متوسط انجام شود
– درماشین لباسشویی دمای 30 درجه قابل شستشو می باشد

ست روبالشی Lief طرح گل یکی از ست های زیبا و باکیفیت بازار است. پارچه به کار رفته در تولید این روبالشی، تماما پنبه است. این پارچه از استحکام و دوام بالایی برخوردار است و همانند سایر پارچه های پنبه ای، جاذب و تنفس پذیر است. بافت لطیف و نرم روبالشی ترک Lief محیطی راحت برای پوست صورت شما فراهم کرده و باعث حساسیت های پوستی نمی شود.

علاوه بر این، این روبالشی به خوبی بالش شما را از آلوده شدن محفوظ نگه داشته و بر طول عمر آن میفزاید. با استفاده از روبالشی های خارجی Lief دیگر نیازی به شستن مکرر بالش خود نخواهید داشت و فقط کافیست روبالشی را به صورت منظم بشویید. شستشو و نگهداری از این روبالشی نیز بسیار آسان است. روبالشی Lief را می توانید تا دمای ۳۰ درجه سانتیگراد شسته و با حرارت ملایم اتو کنید. دوخت عالی و جنس باکیفیت این روبالشی باعث دوام و ماندگاری بالای آن شده است.

برند ترک Lief برای طرح این مدل از روبالشی های خود از گل های بزرگ سفید رنگ در زمینه آبی استفاده کرده است. طرح و رنگ زیبایی که می تواند روحی تازه به سرویس خواب شما ببخشد. هماهنگی و تطابق بین طرح اقلام مختلف سرویس خواب می تواند بر جلوه ی اتاق خواب شما بیفزاید. ست روبالشی Lief حاوی دو عدد روبالشی در ابعاد ۵۰ در ۷۰ سانتی متر است. بسیاری از بالش های استاندارد دارای ابعادی مشابه می باشند و می توان برای آن ها از این ست روبالشی زیبا استفاده کرد. ست روبالشی Lief نه تنها در منازل بلکه در هتل ها و اقامتگاه ها نیز قابل استفاده می باشد. برای خرید این ست زیبا و باکیفیت می توانید هم اکنون اقدام کنید.

لایف هوم به کیفیت و سبکی برجسته، شیک و زیبا اعتقاد دارد. بیش از دو دهه است که این برند با افتخار در حال پیشروی در تولید و طراحی ست مبل، روبالشی و انواع دیگر کاور ها برای محصولات خانگی است. در نتیجه می توانید با خیال راحت از محصولات این برند ترکیه ای استفاده کنید.

محصولات منتخب