روبالشی نخی ترک دو عددی چهار خانه برند انگلیش هوم

ناموجود

برند:

کد کالا:
8680887191415

ویژگی های محصول

  • برند: انگلیش هوم ترکیه
  • جنس: 100% پنبه ضد حساسیت
  • ابعاد: 50.70 سانتیمتر
  • تعداد: دو عددی
  • قابلیت شستشو با ماشین لباسشویی تا دمای 30 درجه سانتی‌گراد
  • قابلیت اتوکشی با دمای متوسط
  • دارای گارانتی سلامت و اصالت محصول
(1 بررسی مشتری)

1 دیدگاه برای روبالشی نخی ترک دو عددی چهار خانه برند انگلیش هوم

  1. الهام

    اینو خیلی شیکه لطفا این طرح ها رو بیشتر کنید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

ابعاد 50 × 70 سانتیمتر
برند

انگلیش هوم ترکیه

جنس

100 درصد پنبه

سایر ویژگی ها

– دو عدد در بسته
– ابعاد رو بالشی: 50×70 cm
– قابل شستشو با دست و ماشین لباسشویی
– قابل اتوکشی

طرح پارچه

4 خونه

معرفی

ست روبالشی Modern Check محصولی از برند انگلیش هوم ترکیه می باشد. انگلیش هوم شرکتی باسابقه در تولید انواع لوازم خانگی از جمله منسوجات و کالای خواب می باشد. در حال حاضر صدها فروشگاه انگلیش هوم در ترکیه و کشورهای مختلف آسیا و اروپا، به صورت مستقیم به فروش محصولات این برند خوشنام مشغولند. ست روبالشی ترک Modern Check شامل ۲ عدد روبالشی در ابعاد ۵۰ در ۷۰ سانتی متر می باشد. از آن جا که روبالشی ها به طور مستقیم با صورت شما در تماسند، جنس آن ها اولین فاکتوری است که هنگام خرید روبالشی باید به آن توجه شود.

روبالشی های خارجی Modern Check از پارچه تماما نخ پنبه تولید شده است. این نوع پارچه متداول ترین پارچه ایست که برای تولید سرویس های روتختی استفاده می شود. روبالشی های Modern Check بافتی نرم، سبک و لطیف دارد که در تماس با پوست ایجاد حساسیت نکرده و سطحی خنک و راحت برای پوست ایجاد می کند. این روبالشی خارجی بافتی تنفس پذیر دارد و هوا به راحتی می تواند در آن جریان یابد. این روبالشی انتخابی مناسب برای تمام فصول به ویژه فصول گرم سال است.

نگهداری و شستشوی این روبالشی های ترک نیز بسیار آسان است و می توانید تا سال ها از آن در اتاق خواب خود استفاده کنید. روبالشی های انگلیش هوم را می توان هم با دست و هم با ماشین لباسشویی تا دمای ۳۰ درجه سانتی گراد شستشو داد. دوخت عالی و کیفیت بالای پارچه به کار رفته در تولید این ست روبالشی خارجی، دوام و ماندگاری آن را تضمین می کند. انگلیش هوم برای این مدل از روبالشی های خود از طرح چهارخانه با رنگ های طوسی، سفید و کرم استفاده کرده است. طرح و رنگی که هماهنگ کردن آن با سایر اقلام سرویس خواب بسیار آسان خواهد بود.

محصولات منتخب