رومیزی ترک پارچه ای 250.160 سانتی‌متری برند مادام کوکو

ناموجود

برند:

کد کالا:
8682116306270

ویژگی های محصول

  • برند مادام کوکو
  • ساخت کشور ترکیه
  • ابعاد 160.250 سانتی‌متری
  • جنس پارچه ای از پنبه و پلی استر
  • مناسب میز 6 نفره
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رومیزی ترک پارچه ای 250.160 سانتی‌متری برند مادام کوکو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

رنگ

زمینه سفید با حاشیه آبی

جنس

50% پنبه، 50% پلی استر

ابعاد

160×250 سانتی متر

اگر برای میز نهارخوری یا میزهای بزرگ خود به دنبال یک رومیزی زیبا و متفاوت هستید، رومیزی مادام کوکو، با حاشیه و گل‌های زیبایش، یک انتخاب عالی و مناسب است. این رومیزی به سبب داشتن زمینه سفید رنگ؛ می‌تواند با تمام دکوراسیون‌ها ست شود. از سوی دیگر حاشیه‌ی رنگارنگ آن، به رومیزی اصالت و زیبایی بسیاری بخشیده است. این رومیزی را می‌توان با تمام خانه‌های مدرن و سنتی هماهنگ کرد و از زیبایی و خاص بودن آن، لذت برد.

در تولید این رومیزی از دو مواد اولیه، شامل پنبه و پلی استر استفاده شده است. در نتیجه این رومیزی کیفیت بسیار بالایی دارد و رنگ و تار و پود آن، برای مدت طولانی، سالم و زیبا باقی خواهد ماند.

با خرید و انتخاب پارچه رومیزی 160×250 مادام کوکو یک وسیله زیبا و باکیفیت دارید که توسط مادام کوکو تولید و به دست شما رسیده است. تولید کننده‌ای هوشیار و خوش سلیقه که نظر و رضایت مشتری برایش از هر چیزی مهم‌تر است.

هدف نهایی مادام کوکو، انتقال حال خوب است و تلاشش را در این مسیر می‌کند. مادام کوکو دوست دارد، زیباترین و اصیل‌ترین طرح‌ها و رنگ‌ها را به خانه‌هایتان ببرد و آن‌را ماندگار کند.

با خرید رومیزی مادام کوکو از ژرمن کالا، که اصالت و کیفیت کالاهایتان را تضمین می‌کند، می‌توانید بهترین و خاص‌ترین خانه را برای خود و خانواده‌تان شکل دهید. برای خرید کالا و دریافت آن، روی کلید خرید کالا کلیک کنید و رومیزی زیبای خود را در سریع‌ترین زمان و با بهترین کیفیت، دریافت نمایید.

محصولات منتخب