روبالشی ترک دو عددی پنبه ای طرح چهارخونه ریز برند انگلیش هوم

ناموجود

برند:

کد کالا:
8680887179116

ویژگی های محصول

  • برند: انگلیش هوم ترکیه
  • جنس: 100% پنبه ضد حساسیت
  • ابعاد: 50.70 سانتیمتر
  • تعداد: دو عددی
  • قابلیت شستشو با ماشین لباسشویی تا دمای 30 درجه سانتی‌گراد
  • قابلیت اتوکشی با دمای متوسط
  • دارای گارانتی سلامت و اصالت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “روبالشی ترک دو عددی پنبه ای طرح چهارخونه ریز برند انگلیش هوم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

ابعاد 50 × 70 سانتیمتر
برند

انگلیش هوم ترکیه

جنس

100٪ پنبه

طرح پارچه

چهار خونه ریز

سایر ویژگی ها

– دو عدد در بسته
– ابعاد رو بالشی: 50×70 cm
– قابل شستشو با دست و ماشین لباسشویی
– قابل اتوکشی

معرفی

هیچ چیز آرامش بخش تر از دراز کشیدن روی تخت، پس از یک روز کاری طولانی و خسته کننده نیست. یک تختخواب راحت سهم مهمی در این آرامش دارد. بالش و روبالشی ها از مهمترین عناصر یک تختخواب هستند. شاید اغلب ما از اهمیت روبالشی ها آگاه نباشیم. روبالشی ها نه تنها از بالش محافظت می کنند بلکه محافظی برای پوست شما هم هستند. انتخاب یک روبالشی مناسب نه تنها به افزایش طول عمر بالش کمک می کند بلکه ما را در داشتن خوابی راحت یاری می کند.

ست رو بالشی Pin Check محصول برند انگلیش هوم ترکیه می تواند انتخابی مناسب و ایده آل باشد. انگلیش هوم سابقه ای طولانی در تولید منسوجات خانگی مختلف از جمله سرویس های روتختی دارد. این برند ترک تولیداتش را به چندین کشور در آسیا و اروپا صادر کرده و از محبوبیت زیادی بین مصرف کنندگان برخوردار است. ست روبالشی ترک Pin Check شامل ۲ عدد روبالشی در ابعاد استاندارد ۵۰ دز ۷۰ سانتی متر می باشد. این بالش ها از ۱۰۰ درصد پنبه تولید شده و دارای طرح چهارخونه ریز است.

جنس پارچه روبالشی از مهمترین پارامترهایی است که هنگام خرید روبالشی باید به آن توجه شود. نخ پنبه پارچه ای با نفوذپذیری مناسب است که برای تمام فصول به ویژه فصول گرم سال انتخابی ایده آل است. این پارچه نگهداری و شستشوی آسانی نیز دارد. روبالشی های خارجی Pin Check را می توانید هم با دست و هم با ماشین لباس شویی تا دمای ۳۰ درجه سانتی گراد شستشو و سپس اتو کنید. طرح چهارخانه و رنگ سیاه و سفید این روبالشی خارجی به سهولت با هر سرویس روتختی ست می شود و از این نظر محدودیتی متوجه خریدار نیست.

محصولات منتخب