زیربشقابی سبز 45.33 سانتی‌متری برند ایکیا سوئدی

150,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
343772

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت ایکیا
  • برند سوئدی
  • جنس پلاستیک پلی اتیلن
  • رنگ سبز
  • ابعاد 33.45 سانتی‌متری
  • شیک و ساده
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت
(1 بررسی مشتری)

برچسب ها

1 دیدگاه برای زیربشقابی سبز 45.33 سانتی‌متری برند ایکیا سوئدی

  1. رزا

    ضد آب هستن؟

    • webadmin-site (خریدار محصول)

      بله دوست عزیز ضدآب هستن

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

SNOBBIG

معرفی زیربشقابی سبز ایکیا

زیربشقابی ها ابزاری مفید برای هر میزی هستند. این ابزارهای مفید، میز را در برابر خراش و لکه محافظت کرده و نما و سبک زیبایی به آن می بخشند. امروزه انواع مختلفی از زیربشقابی ها طراحی و تولید می شوند. در این میان زیربشقابی های پلاستیکی به دلیل سهولت در شستشو و تنوع در طرح و رنگ مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته اند. این نوع زیربشقابی ها ضدآب بوده و قابل شستشو هستند. زیربشقابی ایکیا مدل Snobbig یکی از این نوع زیربشقابی ها به شمار می رود. نام ایکیا برای هر فردی یاداور کیفیت بالا و طراحی مدرن است. این برند خوشنام سوئدی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم خانگی در جهان است که بیش از ۵۰۰ فروشگاه در ۴۹ کشور جهان دارد. زیربشقابی Snobbig از پلی اتیلن باکیفیت ساخته شده و دراای ابعاد ۳۳ در ۴۵ سانتی متر است.

این ابعاد برای استفاده یک نفر مناسب می باشد و از آن می توان برای قرار دادن یک بشقاب به همراه لیوان و قاشق و چنگال استفاده نمود. این زیربشقابی خارجی به آسانی و تنها با استفاده از یک دستمال مرطوب تمیز می شود. بسیاری از کودکان عادت دارند ظروف غذای خود را بر روی میز کشیده و حتی گاهی باعث ریختن غذا می شوند. زیربشقابی Snobbig ایکیا از استحکام مناسبی برخوردار است و به خوبی می تواند از سطح میز محافظت کند. رنگ زیبای سبز این زیربشقابی را می توان با طرح ظروفی که بر روی میز قرار می گیرند هماهنگ کرده و بر زیبایی میز پذیرایی افزود. از این زیربشقابی خارجی زیبا می توانید هم برای استفاده روزمره و هم در مهمانی ها و جشن ها استفاده نمایید. زیربشقابی های ایکیا از ماندگاری و دوام بالایی برخوردار بوده و رنگ و شکل شان را در طولانی مدت حفظ می کنند.

محصولات منتخب