زیر تشکی دانلوپیلو مدل Dunloflex Ergo چوبی با تحمل 200 کیلویی

4,800,000 تومان5,360,000 تومان

برند:

کد کالا:
2040118

ویژگی های محصول

  • برند: دانلوپیلو آلمان
  • جنس: چوب بامبو با گوشه های سیلیکونی
  • ارتفاع: حداقل 5 و حداکثر 35.5 سانتیمتر
  • ابعاد: متنوع
  • وزن: 24 کیلوگرم
  • دارای قابلیت تنظیم ارتفاع شانه و زیر پا و خواص طبی
  • ظرفیت: 200 کیلوگرم
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت کالا

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “زیر تشکی دانلوپیلو مدل Dunloflex Ergo چوبی با تحمل 200 کیلویی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

برند

دانلوپیلو آلمان

مدل

Dunloflex Ergo Kf

جنس

چوب بامبو

جنس فریم

چوب بامبو

ارتفاع

5 سانتیمتر

حداکثر ارتفاع

35.5 سانتیمتر

قابلیت تنظیم ارتفاع پایه ها

دارد

وزن

24 کیلوگرم

وزن قابل تحمل

200 کیلوگرم

ابعاد

190*80 سانتیمتر, 190*90 سانتیمتر, 200*100 سانتیمتر, 200*140 سانتیمتر, 200*80 سانتیمتر, 200*90 سانتیمتر, 210*90 سانتیمتر, 220*100 سانتیمتر, 220*140 سانتیمتر, 220*90 سانتیمتر

سایر توضیحات

تمام چوبی- مکانیکی – دو لولا, جایگزین کفی های نئوپان سرویس خواب, دارای جک فلزی, دارای خاصیت طبی و کمک به افزایش گردش خون, قابلیت تنظیم ارتفاع در بالا تنه و پایین تنه, گوشه‌های سیلیکونی, مناسب برای تشک طبی

زیرتشک دانلوپیلو مدل Dunloflex Ergo

کفی تخت خارجی مدل Dunloflex Ergo ساخت شرکت دانلوپیلو است این شرکت ۷۰ سال قدمت داشته و در زمینه کالای خواب فعالیت می کند. از جمله مزیت های زیرتشک آلمانی دانلوپیلو قابلیت تنظیم ارتفاع در بالا تنه و پایین تنه آن است. این زیرتشک با داشتن اهرم مکانیکی و جک فلزی به تنظیمات مورد نیاز ما کمک می کند. حداکثر ارتفاع قابل تنظیم برای زیر تشک ۳۵٫۵ سانتی متر است. می توانید ارتفاع را با استفاده از این جک ها تنظیم کنید. گوشه های فریم زیرتشک سیلیکونی است. جنس پایه و فریم این زیر تشک از چوب بامبو است.

چوب بامبو علاوه بر اینکه آنتی باکتریال می باشد، از مقاومت بسیار زیادی برخوردار است. به همین علت دیرتر از سایر چوب ها دچار فرسودگی و خوردگی می شود. استحکام بالای چوب بامبو باعث می شود تحمل وزنی بالایی در مقایسه با سایر تخته ها داشته باشد. به همین علت است که زیرتشک آلمانی دانلوپیلو تحمل ۲۰۰ کیلوگرم وزن را دارد. این زیر تشک تخت به دلیل طبی بودن آن باعث افزایش گردش خون در بدن شما می شود و از گودی کمر جلوگیری می کند. فریم این زیرتشک از چوب بامبو ساخته شده است و می تواند جایگزین کفی های نئوپانی سرویس خواب شود. زیر تشک یکنفره دانلوپیلو طبی است.این زیر تشک به گردش خون کمک می کند و بهترین زیر تشک برای جلوگیری از ایجاد گودی کمر است.

در مورد زیر تشکی های خارجی دانلوپیلو بیشتر بدانید

زیر تشکی یا کفی تخت های قابل تنظیم Dunlopillo یک کالای خواب شگفت انگیز است که می‌تواند دقیقاً مطابق با نیازهای شما تنظیم شود و شما را راحت‌ترین حالت ممکن برای خواب و استراحت روی تشک قرار دهد.

نوارهای چوبی Sprung Birch Wood Slats از چوب باکیفیت بامبو به گونه ای ساخته شده اند که به طور مستقل انعطاف پذیر بوده و با شکل بدن، وزن و حرکت شما سازگاری داشته باشند. می توانید با حرکت دادن تنظیم کننده ها به لبه بیرونی سیستم، استحکام پایه را افزایش دهید.

زیر تشکی های قابل تنظیم دانلوپیلو در پنج حالت قابل تنظیم است و موقعیت آن توسط یک کنترل از راه دور (در انواع برقی) یا با تنظیم دستی قابل تغییر است. از دیگر مزایای زیر تشکی های دانلوپیلو عدم اشغال فضای زیر تخت خواب است و می توانید همچنان کشو های سرویس خواب خود را داشته باشید و از آنها استفاده کنید.

پایه قابل تنظیم Dunlopillo بهترین گزینه برای جفت شدن کامل با تشک طبی دانلوپیلو می باشد و میتوانید این تشک های بی نظیر لاتکس را اینجا در مجموعه کالای خواب ژرمن کالا با بهترین قیمت خریداری کنید.

محصولات منتخب