زیر تشک چوبی دانلوپیلو مدل Aerial HD-Flex با ظرفیت 220 کیلو

6,000,000 تومان6,640,000 تومان

برند:

کد کالا:
2040127

ویژگی های محصول

  • برند: دانلوپیلو آلمان
  • جنس: چوب بامبو با چهارچوب فلزی
  • ارتفاع: حداقل 5 و حداکثر 30 سانتیمتر
  • ابعاد: متنوع
  • وزن: 30 کیلوگرم
  • دارای قابلیت تنظیم ارتفاع شانه و زیر پا و خواص طبی
  • ظرفیت: 220 کیلوگرم
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت کالا
(1 customer review)

برچسب ها

1 review for زیر تشک چوبی دانلوپیلو مدل Aerial HD-Flex با ظرفیت 220 کیلو

  1. امیر رضایی از شهریار

    انتخاب من سایز 190 بود خیلی از خریدش مطمن نبودم ولی بهتر از تصورم بود

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

برند

دانلوپیلو آلمان

مدل

Aerial HD-Flex

جنس

چوب بامبو

وزن

27 کیلوگرم

ارتفاع

5 سانتیمتر

حداکثر ارتفاع

30 سانتی‌متر

قابلیت تنظیم ارتفاع پایه ها

دارد

وزن قابل تحمل

220 کیلوگرم

ابعاد

190*90 سانتیمتر, 200*100 سانتیمتر, 200*120 سانتیمتر, 200*80 سانتیمتر, 210*90 سانتیمتر

سایر توضیحات

دارای جک فلزی قابلیت تنظیم ارتفاع گوشه‌های سیلیکونی چوب دو لایه در قسمت مرکزی با قابلیت چرخش هوا زیر تشک

معرفی زیرتشک دانلوپیلو مدل Aerial HD-Flex

فریم این زیرتشک خارجی از چوب بامبو با کیفیت و استحکام بالا ساخته شده است که بر اثر فشار خم یا شکسته نمی شود. ماندگاری زیر تشک آلمانی بالا می باشد و می توانید سال ها از آن استفاده کنید و جایگزینی مناسب برای سرویس خواب هایی با کفی نئوپانی است. همچنین قابلیت چرخش هوا در زیر تشک آلمانی را دارد. زیرتشک آلمانی Aerial HD-Flex کاملا طبی بوده و علاوه بر اینکه به گردش خون در بدن کمک می کند، باعث جلوگیری از ایجاد گودی کمر نیز می شود.

اتصالات به کار رفته در ساخته این زیر تشک از استحکام بالای برخوردار می باشد و باز نمی شود. چوب ها در زیر تشک آلمانی به کمک گیره های سیلیکونی به یک دیگر متصل می شوند این زیر تشکی مانع فشار به قسمت های مختلف بدن به خصوص ستون فقرات شما می شود. زیر تشک خارجی وزن زیاد تا ۲۲۰ کیلوگرم را به خوبی تحمل می کند. استفاده از این زیر تشکی برای افراد بیمار و سالمند بسیار مناسب است.

زیرتشک Aerial HD-Flex دانلوپیلو دارای قابلیت تنظیم ارتفاع در قسمت بالا تنه و پایین تنه است. این زیر تشک اهرم مکانیکی و جک فلزی دارد که با کمک آنها می توان ارتفاع مورد نیاز برای خواب را تنظیم کرد. گوشه های فریم زیر تشک Aerial HD-Flex از جنس سیلیکون است. همچنین فریم آن دارای چوب دولایه در بخش میانی آن است. جنس فریم زیرتشک Aerial HD-Flex از چوب بامبو است. چوب بامبو ویژگی های منحصر به فرد زیادی دارد.

از جمله ویژگی های خاص چوب بامبو که در چند سال اخیر باعث شده است میزان مصرف آن در صنعت افزایش پیدا کند، استقامت و استحکام بالای این چوب است. همچنین بامبو گیاهی است که پس از ۵ سال می تواند به یک درخت تنومند تبدیل شود. بنابراین سرعت بالای رشد این گیاه سبب می شود جنگل های بامبو سریعا به بهره برداری برسند و دیگر نیازی نباشد برای تولیدات چوبی درخت های جنگل های انبوه و چند ساله قطع گردد.

در مورد زیر تشکی های خارجی دانلوپیلو بیشتر بدانید

زیر تشکی یا کفی تخت های قابل تنظیم Dunlopillo یک کالای خواب شگفت انگیز است که می‌تواند دقیقاً مطابق با نیازهای شما تنظیم شود و شما را راحت‌ترین حالت ممکن برای خواب و استراحت روی تشک قرار دهد.

نوارهای چوبی Sprung Birch Wood Slats از چوب باکیفیت بامبو به گونه ای ساخته شده اند که به طور مستقل انعطاف پذیر بوده و با شکل بدن، وزن و حرکت شما سازگاری داشته باشند. می توانید با حرکت دادن تنظیم کننده ها به لبه بیرونی سیستم، استحکام پایه را افزایش دهید.

زیر تشکی های قابل تنظیم دانلوپیلو در پنج حالت قابل تنظیم است و موقعیت آن توسط یک کنترل از راه دور (در انواع برقی) یا با تنظیم دستی قابل تغییر است. از دیگر مزایای زیر تشکی های دانلوپیلو عدم اشغال فضای زیر تخت خواب است و می توانید همچنان کشو های سرویس خواب خود را داشته باشید و از آنها استفاده کنید.

پایه قابل تنظیم Dunlopillo بهترین گزینه برای جفت شدن کامل با تشک طبی دانلوپیلو می باشد و میتوانید این تشک های بی نظیر لاتکس را اینجا در مجموعه کالای خواب ژرمن کالا با بهترین قیمت خریداری کنید.

محصولات منتخب