زیر تشک برقی دانلوپیلو مدل Electrical با تحمل 140 کیلو

ناموجود

برند:

کد کالا:
2040275

ویژگی های محصول

  • برند دانلوپیلو آلمان
  • ظرفیت 140 کیلوگرمی
  • ابعاد 140 در 200 سانتی‌متری
  • ساخت شرکت Dunlopillo آلمان
  • بسته بندی و ارسال توسط ژرمن کالا
  • آماده ارسال از انبار تا ۱ روز دیگر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “زیر تشک برقی دانلوپیلو مدل Electrical با تحمل 140 کیلو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

برند

دانلوپیلو آلمان

مدل

Electrical

تحمل وزن

140 کیلو گرم

حداقل و حداکثر ارتفاع

8 و 20 سانتی‌متر

مناسب برای

تخت خواب افراد بیمار و سالمندان با خواص طبی

معرفی زیر تشک دانلوپیلو مدل Electrical

ابعاد زیر تشک مدل Electrical دانلوپیلو ۲۰۰×۱۴۰ ، ارتفاع آن ۲۰ سانتیمتر و وزن آن ۲۵ کیلوگرم می باشد. جنس فریم فلزی و چوبی است و می تواند جایگزین مناسبی برای کفی های نئوپانی سرویس های خواب شود. زیرتشک مدل Electrical دانلوپیلو خاصیت طبی دارد که به گردش خون کمک می کند، همچنین تا حد زیادی باعث جلوگیری از ایجاد گودی کمر می گردد.
از جذاب ترین ویژگی های زیرتشک های سری Electrical دانلوپیلو قابلیت تنظیم سرشانه و زیرپایی به صورت برقی می باشد. بنابراین در صورت نیاز به اعمال این تغییرات قادر هستید بدون فشار آوردن به بدن، به سادگی این تنظیمات را انجام دهید. البته ناگفته نماند که می توان ارتفاع پایه ها را نیز تنظیم کرد.
اکثر تخت خواب های موجود در بازار دارای کفی های فلزی یا نئوپان معمولی در قسمت زیر تشک هستند. روی این قسمت با تشک پوشانده می شود. این فریم های معمولی به خصوص اگر با تشکی نامناسب استفاده شوند، آرامش و راحتی فرد هنگام خواب را از بین می برند.
دانلوپیلو به همین علت محصولی متفاوت و منحصر به فرد به نام زیرتشک مدل Electrical را عرضه کرده است. این زیرتشک به نحوی طراحی و ساخته شده است که از ایجاد گودی کمر تا حد زیادی پیشگیری کرده و درواقع طبی است.
پایه و فریم اصلی این زیرتشک از جنس فلز هستند و قابلیت تحمل وزن تا ۱۲۵ کیلوگرم را دارند. اگر برای تجربه خوابی راحت و آرام به دنبال محصولی کارآمد و باکیفیت هستید، زیرتشک دانلوپیلو Electrical با ابعاد ۲۰۰×۱۴۰ پیشنهادی ایده آل خواهد بود.
این زیرتشک با داشتن اهرم های الکتریکی قابلیت تنظیم زیرپا و سرشانه ها را دارد تا فرد در مطلوب ترین وضعیت قرار گیرد.

در مورد زیر تشکی های خارجی دانلوپیلو بیشتر بدانید

زیر تشکی یا کفی تخت های قابل تنظیم Dunlopillo یک کالای خواب شگفت انگیز است که می‌تواند دقیقاً مطابق با نیازهای شما تنظیم شود و شما را راحت‌ترین حالت ممکن برای خواب و استراحت روی تشک قرار دهد.

نوارهای چوبی Sprung Birch Wood Slats از چوب باکیفیت بامبو به گونه ای ساخته شده اند که به طور مستقل انعطاف پذیر بوده و با شکل بدن، وزن و حرکت شما سازگاری داشته باشند. می توانید با حرکت دادن تنظیم کننده ها به لبه بیرونی سیستم، استحکام پایه را افزایش دهید.

زیر تشکی های قابل تنظیم دانلوپیلو در پنج حالت قابل تنظیم است و موقعیت آن توسط یک کنترل از راه دور (در انواع برقی) یا با تنظیم دستی قابل تغییر است. از دیگر مزایای زیر تشکی های دانلوپیلو عدم اشغال فضای زیر تخت خواب است و می توانید همچنان کشو های سرویس خواب خود را داشته باشید و از آنها استفاده کنید.

پایه قابل تنظیم Dunlopillo بهترین گزینه برای جفت شدن کامل با تشک طبی دانلوپیلو می باشد و می توانید این تشک های بی نظیر لاتکس را اینجا در مجموعه کالای خواب ژرمن کالا با بهترین قیمت خریداری کنید.

محصولات منتخب