زیر تشک دانلوپیلو مدل Sunshine kf 100 با جک فلزی و ظرفیت 140 کیلو

5,360,000 تومان5,840,000 تومان

برند:

کد کالا:
2040203

ویژگی های محصول

  • برند: دانلوپیلو آلمان
  • جنس: چوب بامبو با گوشه های سیلیکونی و جک فلزی
  • ارتفاع: حداقل 5.5 و حداکثر 33.5 سانتیمتر
  • ابعاد: متنوع
  • وزن: 32 کیلوگرم
  • دارای قابلیت تنظیم ارتفاع شانه و زیر پا و خواص طبی
  • ظرفیت: 140 کیلوگرم
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت کالا
(1 customer review)

برچسب ها

1 review for زیر تشک دانلوپیلو مدل Sunshine kf 100 با جک فلزی و ظرفیت 140 کیلو

  1. حمید رضا

    سلام دوست عزیز اون المان های نارنجی برای چی هست روی کار ؟ میشه لطفا یکی دو تا خریدار واقعی رو بهم معرفی کنید تا باهاشون تماس بگیرم و از کیفیت کار مطمن بشم ؟

    • webadmin-site (خریدار محصول)

      سلام دوست عزیز لطفا با شماره های دفتر یا شماره 09902090779 تماس بگیرین

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

برند

دانلوپیلو آلمان

مدل

Sunshine kf 100

جنس

چوب بامبو

جنس فریم

چوب بامبو

ارتفاع

5.5 سانتیمتر

حداکثر ارتفاع

33.5 سانتیمتر

ابعاد

190*90 سانتیمتر, 200*100 سانتیمتر, 200*120 سانتی متر, 200*80 سانتیمتر, 200*90 سانتیمتر, 210*90 سانتیمتر

سایر توضیحات

دارای جک فلزی قابلیت تنظیم ارتفاع گوشه‌های سیلیکونی چوب دو لایه در قسمت مرکزی با قابلیت چرخش هوا زیر تشک, مناسب برای تشک طبی

معرفی زیر تشکی دانلوپیلو مدل Sunshine kf 100

این کفی تخت جایگزین مناسبی برای کفی های نئوپانی مرسوم که در سرویس خواب های موجود در بازار استفاده می شود، می باشد. زیرتشک خارجی دانلوپیلو طبی است و از ایجاد گودی کمر جلوگیری می کند. به علاوه به گردش خون در خواب کمک می کند.

فریم زیرتشک دانلوپیلو از چوب بامبو است و مقاومت بسیار زیادی دارد. به همین سبب می تواند وزن بالایی را تحمل کند. گوشه های فریم این زیر تشک سیلیکونی است. یکی از ویژگی های مهم زیر تشک این است که می توانید ارتفاع زیر سر یا زیر پا را به اندازه دلخواه و مورد نیاز تغییر دهید. این تغییرات را می توانید با استفاده از اهرم مکانیکی و جک فلزی که در آن تعبیه شده است، انجام دهید. حداکثر ارتفاعی که می توانید تنظیم کنید ۳۳٫۵ سانتی متر است. این زیرتشک قابلیت چرخش جریان هوا در زیر تخت را دارد.

در مورد زیر تشکی های خارجی دانلوپیلو بیشتر بدانید

زیر تشکی یا کفی تخت های قابل تنظیم Dunlopillo یک کالای خواب شگفت انگیز است که می‌تواند دقیقاً مطابق با نیازهای شما تنظیم شود و شما را راحت‌ترین حالت ممکن برای خواب و استراحت روی تشک قرار دهد.

نوارهای چوبی Sprung Birch Wood Slats از چوب باکیفیت بامبو به گونه ای ساخته شده اند که به طور مستقل انعطاف پذیر بوده و با شکل بدن، وزن و حرکت شما سازگاری داشته باشند. می توانید با حرکت دادن تنظیم کننده ها به لبه بیرونی سیستم، استحکام پایه را افزایش دهید.

زیر تشکی های قابل تنظیم دانلوپیلو در پنج حالت قابل تنظیم است و موقعیت آن توسط یک کنترل از راه دور (در انواع برقی) یا با تنظیم دستی قابل تغییر است. از دیگر مزایای زیر تشکی های دانلوپیلو عدم اشغال فضای زیر تخت خواب است و می توانید همچنان کشو های سرویس خواب خود را داشته باشید و از آنها استفاده کنید.

پایه قابل تنظیم Dunlopillo بهترین گزینه برای جفت شدن کامل با تشک طبی دانلوپیلو می باشد و میتوانید این تشک های بی نظیر لاتکس را اینجا در مجموعه کالای خواب ژرمن کالا با بهترین قیمت خریداری کنید.

محصولات منتخب