سبد رخت چرک پلاستیکی مدل double cream big برند کلین ولکه

ناموجود

برند:

کد کالا:
5882202860

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت کلین ولکه
  • برند آلمانی
  • وزن ۶۰۸ گرم
  • جنس پلاستیک (پلی‌پروپیلن)
  • ابعاد ۵۰*۳۵*۳۵ سانتی‌متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سبد رخت چرک پلاستیکی مدل double cream big برند کلین ولکه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

double cream big

ابعاد

50x35x35 سانتیمتر

رنگ

کرمی

سایر توضیحات

سبد لباس از نوار پلی پروپیلن ساخته شده است که به دلیل خواص آن قابل شستشو است. ساخت شرکت Kleine Wolke آلمان قابل استفاده در اتاق خواب،آشپزخانه

وزن

۶۰۸ گرم

معرفی سبد رخت چرک double cream big

وجود سبد رخت چرک برای هر خانه ای لازم و ضروری می باشد. در هر خانه ای به طور میانگین روزانه حجم قابل توجهی از لباس برای شست و شو روی هم انباشته می شود. اینجاست که سبد رخت چرک می تواند به نگهداری و نظم دادن به فضای سرویس شما کمک کند. سبد مدل double cream big از جنس پلاستیک با کیفیت بالا ساخته شده است و اندازه و رنگبندی زیبایی دارد و بادوام طراحی شده است. این سبد رخت می تواند در جمع آوری لباس ها به شما کمک کند. یکی از نکات مهم و حائز اهمیت این محصول داشتن دسته کاملا استاندارد و مقاوم می باشد که مصرف کننده براحتی و اطمینان حاصل میتواند آن را بلند نماید. این دسته ها محکم به بدنه سبد رخت چرک آلمانی وصل شده و وزن زیاد را به خوبی تحمل می کند و باز نمی شود.

این محصول تولید شرکت کلین ولکه آلمان است و محصول کاربردی در خانه ها به شماره می آید. سبد رخت چرک خارجی که شکل مستطیل گونه دارد از پلاستیک (پلی‌پروپیلن) محکم و مقاوم تولید شده است. این مواد با طبیعت سازگار بوده و قابل بازیافت می باشد. گنجایش زیاد سبد رخت آلمانی به شما این امکان را می دهد تا لباس های بیشتری را در آن نگهداری کنید. این محصول با کیفیت از رنگ کرم تولید شده است زیبایی و ظرافت به کار رفته در طراحی سبد لباس آلمانی با هر سبک و دکوراسیونی مطابقت دارد. سبد لباس آلمانی دارای ارتفاع و حجم بسیار مناسبی بوده و بهترین گزینه برای خانم های خانه دار می باشد. اگر برای نظم‌دادن به لباس‌های خود و اعضای خانواده به یک سبد مناسب و کاربردی نیاز دارید ما به شما سبد رخت چرک آلمانی را پیشنهاد می کنیم این سبد می‌تواند به‌خوبی نیاز‌های شما را برطرف کند.

محصولات منتخب