سبد رخت چرک پلاستیکی سبز سفید برند کلین ولکه

ناموجود

برند:

کد کالا:
5882607860

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت کلین ولکه
  • برند آلمانی
  • وزن ۶۰۸ گرم
  • جنس پلاستیک (پلی‌پروپیلن)
  • ابعاد ۵۰*۳۵*۳۵ سانتیمتر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سبد رخت چرک پلاستیکی سبز سفید برند کلین ولکه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

double green big

ابعاد

50x35x35 سانتیمتر

رنگ

سبز

سایر مشخصات

سبد لباس از نوار پلی پروپیلن ساخته شده است که به دلیل خواص آن قابل شستشو است. ساخت شرکت Kleine Wolke آلمان قابل استفاده در اتاق خواب،آشپزخانه

وزن

۶۰۸ گرم

معرفی سبد رخت چرک double green big

سبد رخت چرک وسیله ای لازم و ضروری برای هر خانه ای می باشد همه ما به یک سبد رخت چرک در خانه خود نیاز داریم تا به لباس های خود نظم داده و از شلوغی و هرج و مرج در فضای خانه جلوگیری کنیم. سبد های رخت چرک در سایز، طرح و رنگ های متنوع ای وجود دارد که می توانید هر کدام را متناسب با فضای اتاق و افراد خانه و نیاز خود انتخاب کنید سبد های باریک برای اتاق های کوچک و کم جا و یا سبد های گرد و کوچک برای اتاق خواب کودکان مناسب می باشد. سبد رخت چرک مدل double green big تولید شرکت کلین ولکه آلمان می باشد که علاوه بر طرح و رنگ های متنوع از کیفیت بالایی نیز برخوردار است. جنس این سبد رخت چرک از پلاستیک (پلی‌پروپیلن) بوده و ماندگاری بالایی دارد زنگ نمی زند و با گذشت زمان دچار پوسیدگی نمی شود.

متریالی که در ساخت این سبد رخت چرک به کار رفته از مرغوبترین مواد بوده و با طبیعت سازگار است. این مواد تنوع بالایی در رنگ دارند با هر سبک و سلیقه ای مطابقت دارد. این سبد طراحی منحصر به فردی دارد دو دسته در دو طرف این سبد رخت چرک قرار دارد که حمل و جا به جایی را برای شما آسان می کند. این سبد وزن سبک و گنجایش بالایی دارد فضای زیادی را برای نگهداری لباس در اختیار شما قرار می دهد. این سبد در صورت کثیف شدن به راحتی با آب و مواد شوینده ملایم تمیز می شود. سبد رخت چرک آلمانی یکی از مدل های محبوب جهت نگهداری از رخت و لباس های آلوده و یا تمیز می باشد. سبد رخت چرک خارجی به شما کمک می کند تا لباس های کثیف خود را درون آن نگهداری کرده و از انتقال آلودگی به محیط منزل و لباس های دیگر جلوگیری نمایید.

محصولات منتخب