سبد اورگانایزر چند منظوره آشپزخانه مدل Pandino برند متالتکس

ناموجود

برند:

کد کالا:
361700

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت متالتکس
  • برند سوئیسی
  • جنس فلز با روکش سفید
  • وزن ۲۲۵ گرم
  • ابعاد ۹*۱۲*۳۳ سانتی‌متری
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سبد اورگانایزر چند منظوره آشپزخانه مدل Pandino برند متالتکس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن

225 گرم

ابعاد

33x12x9 سانتیمتر

سایر توضیحات

ساخت شرکت متالتکس سوئیس – مشبک جهت نگهداری لوازم کوچک آشپزخانه

معرفی سبد چند منظوره Pandino

بسیاری از افراد برای نگهداری لوازم آشپزخانه و مرتب نگه داشتن کابینت ها با مشکل روبرو هستند. به ویژه آن که در آپارتمان های کوچک امروزی فضای زیادی به آشپزخانه اختصاص داده نمی شود. ارگانایزرها و سبدها لوازم جانبی کارامدی برای ایجاد فضای بیشتر و نظم بخشیدن به محیط آشپزخانه هستند. سبد چند منظوره Pandino یکی از محصولات مجموعه ارگانایزرها و نگهدارنده های شرکت متالتکس سوییس است. متالتکس از تولیدکنندگان مطرح اروپا با تجربه ای بیش از ۷ دهه در زمینه تولید محصولات خانه و آشپزخانه است. این شرکت که در سال ۱۹۴۵ کار خود را با یک شرکت در سوییس آغاز کرد، اکنون دارای شرکت های متعدد در کشورهای مختلف جهان بوده و به نامی معتبر در این صنعت تبدیل شده است.

سبد Pandino متالتکس از استیل با روکشی از پلی ترم ساخته شده است. متالتکس تنها شرکتی است که برای ساخت نگهدارنده ها و ارگانایزرهای خود از این روکش استفاده می کند. این روکش باعث افزایش دوام و استحکام سبد شده و از سوی دیگر به آن خاصیت ضد زنگ و ضد گرد و غبار می دهد. پلی ترم پوششی آنتی استاتیک است که مانع از جذب گرد و غبار روی سطح سبد می شود. همچنین از فلز زیرین در برابر رطوبت و زنگ زدگی محافظت می کند. سبد چند منظوره Pandino، نیازی به نصب نداشته و می توان آن را با استفاده از یک جفت آویز چسبی یا مکشی در محل مورد نظر آویزان نمود. می توانید سبد Pandino را در سمت داخلی درب کابینت نصب کرده و فضای بیشتری برای نگهداری وسایل ایجاد کنید و یا آن را روی دیوار آشپزخانه آویزان کنید تا وسایل موردنیازتان به آسانی در دسترس باشند. موارد مصرف این سبد چندمنظوره تنها به آشپزخانه محدود نشده و می توان از آن در سایر فضاها نظیر حمام و سرویس بهداشتی نیز استفاده نمود.

محصولات منتخب