سطل زباله قرمز پلاستیکی مدل پروانه ای برند اشپیرلا

250,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
1009598

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت اشپیرلا
  • برند سوئیسی
  • ابعاد ۲۸*۲۰*۱۰۲ سانتیمتر
  • وزن ۳۸۱ گرم
  • گنجایش 5 لیتر
  • جنس پلاستیک
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سطل زباله قرمز پلاستیکی مدل پروانه ای برند اشپیرلا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 550 گرم
مدل

Move so

ابعاد

28x20x102 سانتیمتر

پدال

ندارد

دستگیره

ندارد

سایر توضیحات

مقاوم در برابر ضربه و رطوبت جهت کاغذ باطله درب بالا به صورت چرخشی و پروانه ای ساخت کشور سوییس

مقاوم دربرابر رطوبت

بله

مناسب برای

حمام, آشپزخانه, دستشویی

وزن

381 گرم

جنس

پلاستیک

گنجایش

5 لیتر

معرفی سطل زباله سوئیسی Move so از برند اشپیرلا

۱)سطل زباله خارجی Move so اشپیرلا یکی از محصولات باکیفیت و کارآمد از بین سری محصولات نظافتی است. این مدل برای هر سلیقه و هر دکوری از منزل شما و یا حتی ادارات مناسب می باشد.

۲)با توجه به طراحی این محصول می توان آن را در مکان های مختلف استفاده کرد. سطل زباله مدل Move so برای قرار گرفتن در حمام، دستشویی، اتاق خواب، آشپزخانه مناسب می باشد. بدین ترتیب دیگر نگران آلوده شدن منزل خود نباشید. همچنین آلودگی و بوی نامطبوع زباله ‌های داخل سطل هم در محل پخش نمی ‌شود. درکنار طراحی فنی کارآمد، طراحی ظاهری سطل هم به نوبه‌ خود جالب ‌توجه است. در قسمت پشت درب یک دستگیره‌ فلزی طراحی شده که به حمل آسان و بی ‌دردسر سطل کمک می‌ کند.

۳)سطل زباله سوئیسی پلاستیکی Move so با درچرخشی از برند سوئیسی معتبر اشپیرلا است. جنس این سطل زباله از مواد باکیفیت بوده و مقاوم در برابر ضربه و رطوبت می باشد. از اینرو به راحتی در مکان های مرطوبی چون حمام و سرویس بهداشتی قابل استفاده است. جنس سطل خارجی Move so از پلاستیک مقاوم باکیفیت بالا می باشد. استفاده از این مدل سطل زباله از برند اشپیرلا برای جمع آوری کاغذ باطله پیشنهاد می گردد.

۴)طرح زیبای سطل زباله سوئیسی از دیگر امتیازات استفاده از آن می باشد. ابعاد مناسب ۲۸*۲۰*۱۰۲ سانتیمتر این محصول استفاده از آن را در مکانهای مختلف کاربردی می کند. سطل زباله خارجی دارای ظرفیتی قابل ‌قبول برای منازل و ادارات محسوب می شود.

۵)در مجموع اگر قصد خرید یک سطل پدالی خوب و مرغوب برای منزل یا اداره را دارید. سطل زباله پلاستیکی Move so با طراحی کارآمد از برند سوییسی اسپیرلا را میتوان انتخابی با ارزش برشمرد. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ژرمن کالا از این محصول و سایر محصولات برند اسپیرلا بازدید نمایید. برند اسپیرلا نزدیک به نیم قرن سال است که در زمینه‌ تولید لوازم بهداشتی فعالیت دارد. این برند سوئیسی با تولید مرغوب ترین کالاها برای فضاهای داخلی منازل سعی در جلب مشتریان خود دارد. از جمله محصولات تولیدی این برند می‌توان به سطل های زباله اشاره کرد. این محصول و سایر کالا های این برند در سایت ژرمن کالا موجود می باشد.

محصولات منتخب