سفره رومیزی ترک 6 نفره 140.200 سانتی‌متری یاسی برند مادام کوکو

ناموجود

برند:

کد کالا:
8682116203074

ویژگی های محصول

  • برند مادام کوکو
  • ساخت کشور ترکیه
  • مناسب میز 6 نفره
  • ابعاد 140.200 سانتی‌متری
  • جنس پی وی سی
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سفره رومیزی ترک 6 نفره 140.200 سانتی‌متری یاسی برند مادام کوکو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

ابعاد 140 × 200 سانتیمتر
ابعاد

140×200 سانتی متر

جنس

پی وی سی

مادام کوکو که یکی از محبوب‌ترین و بهترین برندهای تولید کننده لوازم خانه و آشپزخانه است، این بار با رومیزی گلدار یاسی رنگ، همراه‌تان شده است. این رومیزی یک انتخاب عالی و شیک برای میز پذیرایی بهاری، میز آشپزخانه، میزهای نو عروسان، چیدن سفره هفت سین و حتی یک هدیه مناسب و جذاب برای روز زن و مادر است.

مادام کوکو، به دنبال گرفتن بازارهای جهانی است و در نتیجه با بهترین و خلاقانه‌ترین مواد و طرح‌ها، محصولاتش را ارائه می‌کند.

با کمک این رومیزی، خیال‌تان بایت دکوراسیون خانه‌تان آسوده است و می‌توانید به راحتی خوراکی‌ها، گلدان‌ها و ظروف‌تان را روی میز بگذارید.

وجود این رومیزی، طراوت و شوق زندگی را به خانه و کاشانه‌تان خواهد آورد و کمک‌تان می‌کند که از تمام لحظات دور هم بودن با دوستان و خانواده‌تان لذت ببرید. این رومیزی گلدار، با رنگ ملیح و زیبایی که دارد، محیط زندگی‌تان را شلوغ نمی‌کند اما باعث ایجاد انرژی و طراوت بیشتر در اهل خانه خواهد بود. بی‌شک بعد هر مهمانی یکی از چیزهایی که خانه شما را به یادشان می‌آورد، رومیزی زیبایتان خواهد بود. با خرید و انتخاب هوشمندانه این رومیزی خیال‌تان را بابت زیبایی خانه‌تان کامل کنید.

جنس این رومیزی عالی است و می‌توانید به سادگی آن‌را بشورید. ضمنا الیاف به کار رفته در آن به گونه‌ای است که می‌توانید رومیزی را به شکل‌ها و مدل‌های مختلفی دربیاورید و آن‌را هر طور که دوست داشتید، پهن کنید.

با خرید این محصول از ژرمن کالا می‌توانید مطمئن باشید که کالایی واقعی و با کیفیت را خریده‌اید. کالایی که کاملا اورجینال است و با بهترین قیمت، به دست شما رسیده است.

محصولات منتخب