سینی سرامیکی بژ برند ایکیا IKEA

ناموجود

برند:

کد کالا:
10423966

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت IKEA
  • برند سوئدی
  • جنس سنگ با لعاب رنگی
  • رنگ بژ
  • ابعاد ۲۰*۳۰ سانتی‌متر
  • قابل شستشو در ماشین ظرفشویی
  • قابل استفاده در مایکروویو
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سینی سرامیکی بژ برند ایکیا IKEA”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 750 گرم
ابعاد 30 × 20 × 2 سانتیمتر
جنس

سنگ با روکش لعاب رنگی

سایر مشخصات

ساخت شرکت ikea سوئد, شکیل و زیبا, قابل استفاده در ماکروویو, قابل شستشو در ماشین ظرفشویی

معرفی سینی سرامیکی IKEA

هنگام حمل و نقل غذا یا نوشیدنی ها، وجود یک سینی مناسب، این کار را بسیار آسان می سازد. سینی ها صفحاتی مسطح با ابعاد مختلفند که معمولا دارای لبه در اطراف برای جابه جایی امن تر مواد و ظروف هستند. پلاستیک، چوب، لمینت، سرامیک و فلز از جمله موادی هستند که در ساخت سینی ها استفاده می شود. یکی از سینی های سرامیکی و باکیفیت بازار سینی DINERA برند سوئدی ایکیاست. سینی DINERA ایکیا از سرامیک لعاب دار و به رنگ بژ ساخته شده است. این لعاب به افزایش مقاومت و استحکام این سینی کمک کرده و به آن جلا و ظاهر زیباتری بخشیده است. این سینی خارجی نسبت به نفوذ مواد غذایی، جرم و لک مقاوم بوده و از این رو به آسانی تمیز می شود.

از سوی دیگر به دلیل کیفیت بالای مواد اولیه و روش ساخت، قابل شستشو در ماشین ظرفشویی نیز می باشد. ایکیا در ساخت این سینی از هیچ نوع ماده مضری مانند کادمیوم یا سرب استفاده نکرده است. این سینی برای استفاده روزمره یا دورهمی های کوچک بسیار مناسب می باشد. از این سینی سرامیکی خارجی می توان به تنهایی به عنوان ظرف سرو غذا نیز استفاده نمود. این سینی را می توانید برای گرم کردن مواد غذایی خود درون مایکروویو نیز قرار دهید. ایکیا سینی سرامیکی DINERA را در رنگبندی های مختلف عرضه کرده است. رنگ بژ این سینی رنگی خنثی و روشن محسوب می شود که به راحتی با هر نوع اکسسوری قابل انطباق و هماهنگی است. ابعاد این سینی ۳۰ در ۲۰ سانتی متر مربع می باشد. لبه دار بودن این سینی سرامیکی خارجی باعث می شود در دست گرفتن و جابه جایی مواد غذایی با آن آسان تر انجام شود. این لبه از سرخوردن و افتادن مواد و ظروف روی سینی نیز جلوگیری می کند.

محصولات منتخب