بسته 30 عددی شمع وارمر قرمز برند ایکیا

ناموجود

برند:

کد کالا:
00337380

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت ایکیا
  • برند سوئدی
  • جنس پارافین و وکس گیاهی
  • زمان سوخت ۴ ساعت
  • قطر ۳٫۸ سانتی‌متر
  • بسته ۳۰ عددی وارمر معطر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بسته 30 عددی شمع وارمر قرمز برند ایکیا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 400 گرم
ابعاد 20 × 12 × 3 سانتیمتر
سایر مشخصات

– دارای اسانس توت قرمز, – مدت زمان سوختن: 4 ساعت

تعداد

30 عدد در هر بسته

معرفی شمع وارمر ایکیا

شمع های وارمر استفاده زیادی برای تزیین منزل و نیز مراسم های ملی و مذهبی دارند. این شمع ها اغلب به شکل دایره و با ارتفاع کم ساخته می شوند. این شمع ها دارای محفظه ای آلومینیومی هستند که نقش جاشمعی را برای آن ها ایفا می کند. البته در اکثر مواقع این شمع ها همراه با جاوارمری ها به کار برده می شوند. هنگام تزیین منزل، میز پذیرایی یا در مراسم ها معمولا از چندین شمع وارمر در کنار هم استفاده می شود. در واقع زیبایی این نوع شمع ها در استفاده گروهی از آن هاست. به همین دلیل است که وارمر ها معمولا در بسته های چندعددی به فروش می رسند. اگر به دنبال یک بسته شمع وارمر باکیفیت و خوش رایحه هستید، پیشنهاد ما به شما بسته وارمر SINNLIG محصول برند ایکیاست.

ایکیا از تولیدکنندگان بسیار معتبر و باتجربه در صنعت تولید شمع و شمعدان است. برندی خوشنام که دارای بیش از ۵۰۰ فروشگاه در سراسر جهانی می باشد. بسته شمع SINNLIG شامل ۳۰ عدد شمع وارمر معطر با قطر ۳٫۸ سانتی متر می باشد. ایکیا برای تولید این وارمرها از پارافین و وکس گیاهی و فیتیله ای سلولوزی استفاده کرده است. بسته های ۳۰ عددی وارمر ایکیا در رنگبندی و با رایحه های مختلف عرضه شده است. ست های قرمز این بسته وارمر خارجی دارای رایحه توت قرمز، ست های نارنجی رایحه هلو همراه با نت هایی از پرتقال تازه و ست های کرم رنگ دارای رایحه وانیل هستند. بسته به جاوارمری یا چیدمان منزل خود می توانید بسته شمع متناسب با آن را خریداری نمایید. رنگ و عطر وارمرهای ایکیا در تمام طول سوختن، ثابت و بدون تغییر باقی می ماند. هر کدام از این وارمرهای خارجی زمان سوختی ۴ ساعته دارند.

محصولات منتخب