ظرف سرو کوچک تزئینی مادام کوکو بسته دو عددی

ناموجود

برند:

کد کالا:
8682116039253

ویژگی های محصول

  • برند مادام کوکو
  • ساخت کشور ترکیه
  • بسته 2 عددی
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ظرف سرو کوچک تزئینی مادام کوکو بسته دو عددی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

ابعاد 12.5 × 12.5 سانتیمتر
جنس

چینی

سایر ویژگی ها

– مناسب سرو چای و پذیرایی
– قبل از اولین استفاده شسته شود
– قابل شستشو در ماشین ظرفشویی

ظرف‌های کوچوک که برای سرو میوه، شیرینی، چای و قهوه کاربرد دارند، از مهم‌ترین وسایلی است که باید در هر خانه‌ای باشد. حالا مادام کوکو که یک برند خوشنام جهانی است، با ارائه یک ست دو عددی از ظرف‌های سرو، همراه‌تان شده تا بتوانید یک پذیرایی شیک و منحصر به فرد داشته باشید. گل‌های آبی کار شده روی این ظرف‌ها، یادآور گل‌های ورونیکای زیبایی است که هر بهار، زمین را می‌پوشاند.

از آنجا که ایرانیان، بسیار مهمان نواز هستند و دوست دارند با شیک‌ترین و زیباترین‌ها از مهمانان خود پذیرایی کنند، این سرویس، می‌تواند یک پیشنهاد عالی، برای هر خانه‌ای باشد. علاوه بر این، اگر دوست دارید برای خود نیز از ظروف خاص و زیبا استفاده کنید، باز هم ظرف سرو کوچک تزئینی مادام کوکو بسته دو عددی یک پیشنهاد عالی است.

ضمنا اگر در شبکه‌های اجتماعی فعال هستید و یا دوست دارید هنرهای خود در آشپزی، شیرینی پزی و… را به اشتراک بگذارید، ظرف سرو کوچک تزئینی مادام کوکو بسته دو عددی یک پیشنهاد عالی برای شماست. چرا که این ظرف‌ها با بسیاری از مواد غذایی همنشین می‌شوند و می‌توانند بسیار زیبا و منحصر به فرد باشند.

این ظرف‌ها مربعی شکل بوده و با زمینه سفید و گل‌های آبی، می‌توانند، برای پذیرایی از دوستان و مهمانان، کنارتان باشند. ظرف‌هایی که با هم جفت هستند و برای چیدمان روی میز نیز، فضایی خاص و منحصر به فرد را خلق می‌کنند. ظرف‌های پذیرایی مادام کوکو، کاملا قابل شستشو با دست و در ماشین ظرفشویی هستند. در نتیجه می‌توانید آنها را با خیال راحت استفاده کنید و از ظرافت و زیبایی‌شان لذت ببرید.

محصولات منتخب