بانکه و ظرف شیشه ای عسل و مربا برند پاشاباغچه

ناموجود

برند:

کد کالا:
8693357526747

ویژگی های محصول

  • برند پاشاباغچه
  • ساخت کشور ترکیه
  • مناسب عسل و مربا
  • جنس شیشه ای
  • درب دار
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بانکه و ظرف شیشه ای عسل و مربا برند پاشاباغچه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

ابعاد 11 × 8.5 × 8.5 سانتیمتر
جنس

شیشه

رنگ

شفاف

عسل از بهترین خوراکی‌های دنیاست. ماده‌ای که هم مقوی  و پر فایده است و هم می‌تواند به عنوان دارو و در درمان بیماری‌ها موثر باشد. اما این ماده با ارزش، نگهداری نیاز دارد و چه چیزی بهتر از ظرف نگهدارنده عسل پاشاباغچه که کاملا با توجه به فرم و شرایط ویژه عسل، طراحی شده است.

پاشا باغچه که از قدیمی‌ترین صنایع فعال در ترکیه است، محصولاتی را تولید می‌کند که در عین زیبایی، کاربردی هم باشند. به همین دلیل در طراحی تمام اعضا و قسمت‌های ظرف نگهدارنده عسل پاشاباغچه می‌تواند نکات و ریزه‌کاری‌های مهندسی شده را ببینید.

 

مثلا اینکه این ظرف یک ستون شیشه‌ای بلند و بعد هم دری به اندازه همان ستون را دارد. با این طراحی عسل کاملا محفوظ است و هوا، نمی‌تواند به آن آسیب بزند.

از سوی دیگر، ظرف به گونه‌ای طراحی شده که حشرات نتوانند بوی عسل را تعقیب کنند و خودشان را به ظرف برسانند. با این روش، عسل شما کاملا در امنیت خواهد بود.

شیشه‌هایی که پاشا باغچه برای تولید محصولاتش استفاده می‌کند، کاملا شفاف است. این نکته نشان می‌دهد که این برند از بهترین مواد اولیه، برای تولید محصولاتش استفاده کرده و هیچ ناخالصی در این شیشه وجود ندارد. در نتیجه، عمر شیشه بالاتر است و در برابر تنش و تغییرات، استحکام بیشتری از خود نشان خواهد داد. برای خرید ظرف نگهدارنده عسل پاشاباغچه می‌توانید همین حالا از طریق سایت ژرمن کالا اقدام کرده و بهترین و زیباترین محصولات خارجی و برند را با گارانتی اصالت و سلامت، به خانه ببرید.

محصولات منتخب