فرچه دستشویی سرامیکی سفید مدل Atlanta طرح دار برند اشپیرلا

430,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
1004266

ویژگی های محصول

  • برند: اشپیرلا سوئیس
  • جنس: سرامیکی
  • ارتفاع: 38.5 سانتی‌متری
  • رنگ: سفید طرح دار
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فرچه دستشویی سرامیکی سفید مدل Atlanta طرح دار برند اشپیرلا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

برس دستشویی Atlanta White

ابعاد

38.5×11.5 سانتی متر

رنگ

سفید

سایر توضیحات

ساده و کلاسیک جهت استفاده در سرویس بهداشتی فرچه نرم و قابل تعویض

وزن

600 گرم

جنس

سرامیک

معرفی فرچه توالت Atlanta White

فرچه توالت Atlanta محصول برند سوییسی اشپیرلا می باشد. این فرچه توالت دارای برسی با الیاف متراکم و شکل کروی است که قادر به جدا کردن هر نوع آلودگی از روی سطوح است. طراحی کروی این برس، دسترسی به تمام نواحی سرویس بهداشتی از جمله گوشه ها و کناره های آن را فراهم می کند. این برس دسته ای مستحکم با طراحی ارگونومیک دارد که کار کردن با برس را بسیار آسان کرده است. طول این دسته آن قدر بلند نیست که نتوان به راحتی سطح سرویس بهداشتی را پاک کرد.

آنقدر هم کوتاه نیست که حین شستشوی سطح، آلودگی به دست منتقل شود. قطر و اندازه مناسب این دسته، در دست گرفتن و کار با این فرچه توالت خارجی را تسهیل کرده است. این فرچه همراه با یک نگهدارنده زیبا از جنس سرامیک عرضه می شود. این پایه نگهدارنده در رنگ های مختلفی تولید شده و شما می توانید بسته به سایر اکسسوری ها و چیدمان محیط سرویس بهداشتی خود نسبت به انتخاب رنگ مناسب اقدام کنید. رنگ سفید رنگی است که با هر استایل و چیدمانی به سادگی ست می شود و انتخابی مناسب برای اکثر افراد است.

قطر این پایه در بزرگترین سطح حدود ۱۱٫۵ سانتی متر است. اندازه ای مناسب که به خوبی در گوشه سرویس بهداشتی شما جای می گیرد. با وجود فرچه توالت خارجی Atlanta دیگر نیاز به صرف وقت و انرژی زیاد برای تمیز کردن سرویس بهداشتی نیست. این فرچه توالت با کیفیت این کار را برای شما بسیار آسان و سریع می سازد. از فرچه توالت Atlanta می توانید برای تمیز کردن سطوح مختلف از جمله سرویس بهداشتی ایرانی یا فرنگی استفاده کرده و در کمترین زمان ممکن، بهترین نتیجه را به دست آورید.

محصولات منتخب