فرچه دستشویی سرامیکی سفید-آبی مدل Bahia برند ونکو

330,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
21676100

ویژگی های محصول

  • برند: ونکو آلمان
  • جنس: سرامیکی
  • ارتفاع: 40 سانتی‌متری
  • رنگ: سفید
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فرچه دستشویی سرامیکی سفید-آبی مدل Bahia برند ونکو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

برس دستشویی Bahia

ابعاد

40x11x11 سانتیمتر

رنگ

سفید

سایر توضیحات

مناسب برای سرویس بهداشتی طول عمر بالاو تمیز کردن آسان

وزن

۵۹۴ گرم

جنس

سرامیک

معرفی فرچه توالت Bahia

سرویس بهداشتی یکی از مکان های تجمع میکروب ها و باکتری ها است که تمیز بودن آن اهمیت زیادی دارد یکی از ابزارهایی که می توانید با آن سرویس بهداشتی را تمیز کنید فرچه توالت است. برس توالت در طرح ها و رنگ های زیادی تولید و در بازار عرضه شده است. فرچه توالت شوی از جنس سرامیک با کیفیت بالا ساخته شده لک نمی شود و بو نمی گیرد کار با فرچه دستشویی آلمانی آسان بوده فقط کافی است فرچه توالت را بردارید و سرویس بهداشتی را با آن تمیز کنید.

برس توالت Bahia به سطح سرویس بهداشتی شما آسیب نمی رساند، می تواند با این برس توالت شوی کف سرویس بهداشتی خود را به خوبی تمیز کنید. الیاف نرم برس توالت آلمانی به کف سرویس بهداشتی شما آسیب نمی رساند. همچنین انعطاف پذیری فرچه توالت آلمانی به شما کمک می کند تا قسمت های دور از دسترس کاسه توالت را به آسانی و در کمترین زمان تمیز کنید.

فرچه توالت شوی آلمانی را با آب و مواد شوینده ملایم به راحتی تمیز کنید و سپس در نگهدارنده برس قرار دهید. نگهدارنده برس مانع از کثیف شدن سطح سرویس بهداشتی شما پس از هر بار استفاده می شود. دسته این برس توالت از جنس استیل ضد زنگ بوده و در مقابل زنگ زدگی مقاوم است خم وشکسته نمی شود طراحی دسته فرچه توالت شوی آلمانی به صورت ارگونومیک بوده و به دست شما هنگام کار آسیب نمی رساند.

محصولات منتخب