فرچه دستشویی سرامیکی سفید مدل Cube برند ونکو طرح مکعبی

ناموجود

برند:

کد کالا:
20168100

ویژگی های محصول

  • برند: ونکو آلمان
  • جنس: سرامیک
  • ارتفاع: 32 سانتی‌متری
  • رنگ: سفید
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فرچه دستشویی سرامیکی سفید مدل Cube برند ونکو طرح مکعبی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

برس دستشویی Cube White

ابعاد

32x11x11 سانتی متر

رنگ

سفید

سایر توضیحات

مناسب برای سرویس بهداشتی

وزن

699 گرم

جنس

سرامیک

معرفی فرچه دستشویی Cube White

برس توالت Cube White یک ابزار ساده در عین حال کاربردی و ضروری برای هر خانه ای است. این فرچه توالت شامل برس توالت و نگهدارنده فرچه می باشد و به شما کمک می کند فضای سرویس بهداشتی خود را تمیز و خشک نگه دارید. همچنین فرچه توالت آلمانی دوام و استحکام بالایی داشته و در مقابل قارچ و باکتری مقاوم است.

شستشوی برس توالت آلمانی آسان بوده و به راحتی آب و مواد شوینده ملایم تمیز می شود. نگهدارنده فرچه توالت آلمانی مانع کثیف شدن سطح سرویس بهداشتی شما پس از هر بار استفاده می شود. الیاف نرم و انعطاف پذیر برس توالت شوی به راحتی خم شده و کمک می کند تا تمام قسمت های سرویس بهداشتی حتی قسمت های دور از دسترس مانند زیر و جداره های کاسه توالت را به راحتی تمیز کنید.

فرچه دستشویی Cube White از سرامیک با کیفیت بالا ساخته شده و اندازه مناسبی دارد اگر فضای سرویس بهداشتی شما کم و محدود است ما به شما برس دستشویی Cube White را پیشنهاد می کنیم. طراحی زیبای فرچه توالت شوی با هر دکوراسیونی مطابقت دارد همچنین رنگ سفید برس توالت فضای سرویس بهداشتی شما را روشن می کند.

محصولات منتخب