فرچه دستشویی استیل Retoro سفید طرح استوانه ای برند ونکو

ناموجود

برند:

کد کالا:
17906100

ویژگی های محصول

  • برند: ونکو آلمان
  • جنس: فلزی با استیل ضد زنگ
  • ارتفاع: 41 سانتی‌متری
  • رنگ: سفید
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فرچه دستشویی استیل Retoro سفید طرح استوانه ای برند ونکو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

برس دستشویی Retoro White

ابعاد

12x12x41 سانتی متر

رنگ

سفید

سایر توضیحات

مناسب برای سرویس بهداشتی فرچه قابل تعویض ساخت کشور سوییس از شرکت spirella

وزن

381 گرم

جنس

استیل, سرامیک

معرفی فرچه توالت استیل Retoro White

برس توالت Retoro White از استیل ضد زنگ با کیفیت بالا ساخته شده است طراحی زیبای فرچه توالت آلمانی با هر دکوراسیونی مطابقت دارد و برای آپارتمان ها، خوابگاه ها، رستوران، هتل ها… مناسب و در عین حال زیبا و بادوام است. برس توالت آلمانی برای سرویس بهداشتی های کوچک ایده آل است ابعاد این برس توالت مناسب بوده و فضای کمی را در سرویس بهداشتی شما اشغال می کند همچنین کار با فرچه توالت آسان بوده فقط کافی است برس توالت را از نگهدارنده برس بیرون بیاورید و فضای سرویس بهداشتی خود را تمیز کنید.

رنگ و طراحی منحصر به فرد فرچه توالت شوی آلمانی فضای سرویس بهداشتی شما را زیبا می کند. این برس توالت شوی آلمانی به راحتی شسته و با آب و مواد شوینده تمیز می شود حتما بعد از هر بار استفاده برس توالت شوی را بشویید و در نگهدارنده آن قرار دهید تا فضای سرویس بهداشتی شما کثیف نشود. الیاف فرچه توالت شوی بلند و متراکم و با دوام و قوی است ولی به سطح سرویس بهداشتی شما آسیب نمی رساند نگهدارنده برس توالت از مواد اولیه با کیفیت بالا، ایمن، غیر سمی و بدون بو ساخته شده است.

محصولات منتخب