فرچه توالت سرامیکی سفید مدل monroe طرح دار فانتزی

ناموجود

برند:

کد کالا:
5810114856

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمان
  • جنس: سرامیکی
  • ارتفاع: 42 سانتی‌متری
  • رنگ: سفید
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فرچه توالت سرامیکی سفید مدل monroe طرح دار فانتزی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

monroe

ابعاد

42×14

رنگ

سفید

سایر مشخصات

مناسب برای تمیز کردن دستشویی دارای پایه و دسته ساخت شرکت کلین ولکه برند آلمانی

جنس

سرامیک

معرفی فرچه توالت سفید Monroe

تمیز کردن سرویس بهداشتی از آن دست بایدهایی است که چندان خوشایند بسیاری از افراد نیست. از این رو بشر همواره سعی کرده روش های بهتر و جدیدتری را برای شستشوی آسان سرویس بهای بهداشتی ابداع و طراحی کند. یکی از کارامدترین وسایل برای این منظور فرچه های توالت شوی هستند. این فرچه ها از یک برس که به یک دسته با طول مناسب متصلند، تشکیل می شوند.

در کنار این فرچه، پایه و نگهدارنده ای نیز عرضه می شود که از آن برای نگهداری فرچه استفاده می شود. یکی از خوش ساخت ترین فرچه های توالت بازار متعلق به برند آلمانی کلین ولکه است. کلین ولکه شرکتی با سابقه بیش از ۵۰ سال است که به تولید محصولاتی بادوام و دارای طول عمر بالا شهرت دارد. فرچه توالت Monroe یکی از اکسسوری های محبوب این شرکت است.

این فرچه توالت دارای برسی با الیاف متراکم و زبری مناسب است که می تواند تمامی جرم ها و آلودگی را با کمترین فشار و در کوتاه ترین زمان ممکن از روی سطح جدا کند. شکل کروی این برس دسترسی به تمام نقاط سرویس بهداشتی را فراهم کرده و تمام زوایای سرویس بهداشتی را به خوبی جاروب کرده و از آلودگی پاک می کند. نگهدارنده این فرچه توالت آلمانی از سرامیک بسیار مرغوب و به رنگ سفید ساخته شده است.

رنگی که به راحتی با انواع سرویس های بهداشتی قابل هماهنگی و تطابق است. این نگهدارنده علاوه بر نگهداری از فرچه، به کل این مجموعه ظاهری مناسب و زیبا می بخشد. فرچه توالت خارجی Monroe انتخابی مناسب برای افرادی است که به دنبال فرچه ای باکیفیت و کارا و در عین حال شکیل و زیبا هستند. با استفاده از فرچه توالت های کلین ولکه، تمیز کردن سرویس بهداشتی را به کاری آسان و سریع تبدیل کنید.

محصولات منتخب