فرچه توالت پلاستیکی مدل Blue Mable برند کلین ولکه آبی طرح دار

670,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
5841798856

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمان
  • جنس: پلاستیکی
  • ارتفاع: 39 سانتی‌متری
  • رنگ: آبی
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فرچه توالت پلاستیکی مدل Blue Mable برند کلین ولکه آبی طرح دار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

Blue Mable

ابعاد

39×9.6×9.6سانتیمتر

رنگ

آبی

سایر توضیحات

مناسب برای سرویس بهداشتی طراحی منحصر به فرد فرچه قابل تعویض

وزن

576 گرم

جنس

پلاستیک

معرفی فرچه توالت Blue Mable

فرچه توالت مدل Blue Mable تولید شرکت کلین ولکه آلمان است. مواد به کار رفته در تولید این فرچه توالت از پلاستیک با کیفیت بالا می باشد که کیفیت و استحکام آن از پلاستیک معمولی بالاتر است. یک مزیت مهم فرچه توالت آلمانی زنگ نزدن و شستشوی راحت آن است که بر خلاف نمونه های فلزی زنگ نمی زند و به راحتی با آب و مواد شوینده ملایم تمیز می شود. پلاستیک به کار رفته در تولید برس توالت آلمانی استفاده از آن را برای محیط های مرطوب مناسب کرده است. طرح زیبای برس توالت شوی خارجی به راحتی با اکسسوری های دیگر سرویس بهداشتی ست شده و ظاهر مدرن به فضای سرویس بهداشتی شما میدهد.

جنس دسته برس توالت شوی آلمانی استیل و سر آن از پلاستیک با کیفیت ساخته شده است که انعطاف پذیر بوده این خصوصیت به شما امکان می دهد تا سطح سرویس بهداشتی خود را به صورت ۳۶۰ درج تمیز کنید همچنین می توانید به راحتی قسمت های دور از دسترس را نیز تمیز کنید. اندازه دسته برس توالت آلمانی مناسب می باشد و مانع از کثیف شدن دست شما می شود.

دسته برس توالت خارجی به صورت ارگونومیک طراحی شده است تا هنگام کار خسته نشوید. نگهدارنده برس توالت خارجی نیز اندازه مناسبی دارد و فضای کمی را در سرویس بهداشتی شما اشغال می کند می توانید آن را در گوشه ای از سرویس بهداشتی خود قرار دهید سر فرچه به خوبی در نگهدارنده برس قرار می گیرد. نگهدارنده فرچه دستشویی آلمانی از چکه کردن قطره های آب بر روی زمین پس از هر بار استفاده از برس توالت جلوگیری می کند و مانع لکه شدن سطح سرویس بهداشتی شما می شود. برس توالت آلمانی بو نمی گیرد و طول عمر بالایی دارد.

محصولات منتخب