برس توالت پلاستیکی مدل Toronto Red ساده برند اشپیرلا سوئیسی

340,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
1006773

ویژگی های محصول

  • برند: اشپیرلا سوئیسی
  • جنس: پلاستیکی
  • ارتفاع: 41 سانتی‌متری
  • رنگ: قرمز
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “برس توالت پلاستیکی مدل Toronto Red ساده برند اشپیرلا سوئیسی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

برس دستشویی Toronto Red

ابعاد

12x12x41 سانتی متر

رنگ

قرمز

سایر توضیحات

مناسب برای سرویس بهداشتی فرچه قابل تعویض ساخت کشور سوییس از شرکت spirella

وزن

800 گرم

معرفی فرچه توالت شوی Toronto Red سوئیسی

برس توالت Toronto Red یک ابزار کاربردی برای سرویس بهداشتی شما بوده و به شما کمک می کند تا سطح سرویس بهداشتی خود را به راحتی تمیز کنید. این مجموعه فرچه توالت شامل برس و نگهدارنده فرچه است. به کمک فرچه توالت سوئیسی سخت ترین لکه ها را از سطح سرویس بهداشتی خود به راحتی پاک کنید.

همچنین نگهدارنده برس توالت سوئیسی از کثیف شدن سرویس بهداشتی شما پس از هر بار استفاده جلوگیری می کند. اگر فضای سرویس بهداشتی شما کم است برس دستشویی Toronto Red بهترین انتخاب برای سرویس بهداشتی شما می باشد زیرا اندازه فرچه دستشویی مناسب بوده و فضای کمی را اشغال می کند. فرچه توالت Toronto Red تولید شرکت اشپیرلا از جنس پلاستیک با کیفیت بالا ساخته شده است، زنگ نمی زند و بو نمی گیرد و به راحتی پس از هر بار استفاده با آب و مواد شوینده ملایم تمیز می شود. طراحی مدرن و رنگ زیبایی فرچه توالت شوی با هر دکوراسیونی مطابقت دارد همچنین دسته برس توالت شوی به صورت ارگونومیک طراحی شده تا دستان شما هنگام کار خسته نشود. علاوه بر این برس توالت سوئیسی برای آپارتمان، خوابگاه، اردوگاه، هتل ها و… نیز مناسب است.

محصولات منتخب