فرچه دستشویی چوبی با دسته استیل مدل Bamboo برند ونکو

ناموجود

برند:

کد کالا:
18151100

ویژگی های محصول

  • برند: ونکو آلمان
  • جنس: چوب بامبو با روکش ضد آب
  • ارتفاع: 27 سانتی‌متری
  • مناسب برای نظافت توالت فرنگی و ایرانی
  • رنگ: کرم
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فرچه دستشویی چوبی با دسته استیل مدل Bamboo برند ونکو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

برس دستشویی Bamboo

ابعاد

11x27x1.5 سانتی متر

رنگ

کرم

سایر توضیحات

مناسب برای استفاده در سرویس بهداشتی فرچه قابل تعویض

وزن

۷۳۹ گرم

جنس

چوب بامبو طبیعی با کیفیت بالا

معرفی فرچه توالت Bamboo چوبی

برس توالت Bamboo شامل برس توالت و نگهدارنده فرچه تولید شرکت ونکو به گونه ای طراحی شده است که هم زیبا و کاربردی باشد هم اندازه مناسبی داشته باشد تا فضای کمی را در سرویس بهداشتی اشغال کند. رنگ و طراحی مدرن فرچه توالت آلمانی با لوازم جانبی حمام و دکوراسیون مدرن بسیار از خانه ها مطابقت دارد.

الیاف فرچه توالت شوی آلمانی دارای موهای بلند، نرم و متراکم است که می تواند کاسه توالت شما بدون خراش و آسیب تمیز کند. با استفاده از این برس توالت آلمانی می توانید لکه های سرسخت را به راحتی و در کمترین زمان تمیز کنید. دسته برس توالت شوی آلمانی از استیل ضد زنگ، قوی با استحکام بالا در عین حال سبک ساخته شده است.

به کمک آن می توانید هر گوشه از کاسه توالت و سرویس بهداشتی حتی قسمت های دور از دسترس را کاملا تمیز کنید. در حالی که مشغول تمیز کردن کاسه توالت هستید، دسته وصل شده به درب می تواند مانع پاشیده شدن آب کثیف روی دست شما شود. همچنین نگهدارنده فرچه توالت مانع کثیف شدن سطح سرویس بهداشتی شما پس از هر بار استفاده می شود. فرچه دستشویی Bamboo برای منزل، هتل، دفتر، رستوران و… ایده آل است.

محصولات منتخب