ماگ طرح قهوه دوعددی از برند مادام کوکو

ناموجود

برند:

کد کالا:
8682116221054

ویژگی های محصول

  • برند مادام کوکو
  • ساخت کشور ترکیه
  • دارای طرح قهوه
  • بسته دو عددی
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماگ طرح قهوه دوعددی از برند مادام کوکو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

ابعاد 10 × 8.7 سانتیمتر
جنس

چینی

تعداد

2 عدد در بسته (طرح قهوه و کاپوچینو )

رنگ

داخل کرم

حجم

260 میلی لیتر

معرفی ماگ طرح قهوه دوعددی مادام کوکو

بی‌شک وسایل خانه و لوازمی که برای برای محل کارمان انتخاب می‌کنیم، نقش مهمی در تعریف شخصیت و نگرش ما دارند. جدا از رنگ، طرح و سلیقه، کیفیت وسایل هم بسیار مهم است. چرا که نشان می‌دهد چقدر برای خودمان ارزش قائل هستیم و می‌خواهیم از لحظات زندگی لذت ببریم. به همین دلیل انتخاب ماگ طرح قهوه دوعددی مادام کوکو می‌تواند یک پیشنهاد عالی باشد.

این ماگ‌ها که طرح قهوه و کاپوچینو دارند، با حجم استاندارد 260 سی سی و اندازه 10 سانتی متر در 8.3 سانتی متر، پیشنهادی عالی برای کسانی هستند که دوست دارند روزشان را با یک نوشیدنی گرم و دلچسب آغاز کنند. ماگ طرح قهوه دوعددی مادام کوکو که داخل آن نیز به رنگ کرم درآمده است، یک ترکیب زیبا و مدرن برای صرف انواع نوشیدنی گرم و بر پایه قهوه.

این ماگ طرح قهوه دوعددی مادام کوکو می‌تواند یک هدیه جذاب برای سالگرد دوستی، تبریک تولد، شروع کار جدید و یا حتی یک سورپرایز کوچک برای کسی که دوستش دارید باشد. از سوی دیگر، اگر این ماگ‌های جذاب را برای خودتان انتخاب کنید هم بی‌شک انتخابی عالی است که برای سال‌ها از آن لذت خواهید برد. برای سفارش ماگ طرح قهوه دوعددی مادام کوکو از سایت ژرمن کالا، کافی است روی کلید خرید آنلاین کلیک کنید و ماگ‌های خود را سفارش دهید.

این ماگ‌ها سریع و آسان به دست‌تان خواهند رسید و بایت اصالت و کیفیت آنها می‌توانید کاملا مطمئن باشید. چرا که ژرمن کالا تمام محصولات را از کشورهای اروپایی وارد و در انبار خود نگهداری می‌کند.
با خرید ماگ طرح قهوه دوعددی مادام کوکو، می‌توانید برای مهمانی‌های دو نفره، سفرهای جذاب، محل کار و… ماگ‌های جذابی داشته باشید که طرح آنها را در هیچ مدل و برند دیگری پیدا نخواهید کرد. کیفیت، اصالت و زیبایی محصولات مادام کوکو، ویژگی بارز شما خواهد بود.

محصولات منتخب