بسته 2 عددی همزن دستی استیل برند ایکیا

350,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
50093172

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت ایکیا
  • برند سوئدی
  • جنس فولاد ضد زنگ
  • دارای دو مدل مختلف همزن
  • قابل شستشو در ماشین ظرفشویی
  • ارتفاع 25 و 26 سانتی‌متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بسته 2 عددی همزن دستی استیل برند ایکیا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

ابعاد 29 × 7 × 7 سانتیمتر
جنس

فولاد ضد زنگ

سایر مشخصات

قابل شستشو در ماشین ظرفشویی, قبل از اولین استفاده شسته شود

ارتفاع

25 و 26 سانتیمتر

معرفی همزن دستی IKEA

خواه در حال پخت کیک شکلاتی مورد علاقه تان باشید یا به فکر آماده کردن پنکیک برای صبحانه، هیچ چیز به اندازه یک همزن، مورد نیازتان نخواهد بود. ابزاری کاربردی که مخلوط کردن مواد غذایی را بسیار آسان می سازد. البته استفاده از همزن بی کیفیت می تواند به همان اندازه کار را دشوار کند. یکی از باکیفیت ترین همزن های بازار متعلق به برند نام آشنای ایکیا است. ایکیا یکی از مشهورترین فروشندگان لوازم خانگی در جهان با بیش از ۵۰۰ فروشگاه در سراسر جهان است. ست دو تکه همزن دستی IDEALISK محصولی کارامد از این برند معتبر است. این ست شامل دو همزن مختلف در اشکال متفاوت است. همزن اول از جنس استیل ضدزنگ و ۲۶ سانتی متری است. این همزن، متداول ترین نوع همزن دستی می باشد که از حلقه های بیضی شکل تشکیل شده است.

این مدل همزن های دستی برای هم زدن خمیرهای غلیظ بسیار مناسبند. سر گرد آن به راحتی می تواند انتهای ظروف گرد مانند کاسه ها را جاروب کند. طراحی ارگونومیک دسته و بدنه این همزن دستی خارجی، کار با آن را بسیار آسان ساخته، به طوری که دست هنگام استفاده از آن خسته نمی شود. همزن دوم این ست نیز از استیل ضدزنگ ساخته شده است. طول این همزن ۲۵ سانتی متر می باشد و سطح مقطعی مسطح و دایره ای شکل همراه با یک سیم پیچ به دور آن دارد. این نوع همزن دستی برای همزدن تخم مرغ، انواع سس و شکلات آب شده بسیار مناسب است زیرا به خوبی کف ظرف را جاروب می کند. فولاد به کار رفته در این ست ضد زنگ بوده و از مقاومت بالایی برخوردار است. مقاومتی که طول عمر بالای این مجموعه را تضمین می کند.

محصولات منتخب