همزن دستی سیلیکونی برند متالتکس به رنگ خاکستری

ناموجود

برند:

کد کالا:
1226305

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت متالتکس
  • برند سوئیسی
  • وزن ۶۵ گرم
  • جنس پلاستیک
  • ابعاد ۲۹x6x6 سانتی‌متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “همزن دستی سیلیکونی برند متالتکس به رنگ خاکستری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

metaltex

ابعاد

29x6x6 سانتی متر

رنگ

خاکستری

سایر توضیحات

هم زدن خامه، تخم مرغ، ماست و …. برند سوئیسی

وزن

65 گرم

معرفی همزن سیلیکونی متالتکس

هنگامی که صحبت از تهیه خمیر نان، کیک یا به طور کلی مخلوط کردن مواد به میان می آید، هیچ چیز به اندازه یک همزن نمی تواند مفید و کاربردی باشد. همزن ها دو نوع دستی و الکتریکی در بازار وجود دارند. گرچه همزن های الکتریکی برای تهیه مواد در ابعاد زیاد مناسب ترند اما استفاده از آن ها برای مصارف کوچک و روزمره پرزحمت است. برای چنین کاربردهایی استفاده از همزن های دستی معقول تر به نظر می رسد. به طور معمول همزن های دستی از حلقه های فلزی و یا پلاستیکی تشکیل می شوند که همگی به یک دسته متصلند. وجود این حلقه های باز، حرکت همزن در میان مواد غذایی را آسان تر و مخلوط کردن را سریع تر می سازد.

برای آن که یک همزن بتواند به خوبی میان مواد مختلف به ویژه مواد چسبنده، حرکت کند و از سوی دیگر هنگام استفاده طولانی مدت، به دست فشار نیاورد، باید از مواد باکیفیت ساخته شده و از طراحی مناسبی برخوردار باشد. همزن های متالتکس یکی از مرغوب ترین همزن های سیلیکونی موجود در بازار هستند. متالتکس از نام های مطرح اروپایی در صنعت لوازم خانه و آشپزخانه است که بیش از ۷ دهه پیش کار خود را با تولید محصولات مربوط به خانه و آشپزخانه با استفاده از سیم‌های فلزی آغاز کرد.

در حال حاضر محصولات متالتکس هر روز بین بیش از ۶۰۰۰ توزیع کننده در ۷۵ کشور جهان توزیع می شود. همزن متالتکس از جنس سیلیکون ساخته شده و از این رو هنگام استفاده به ظروف حاوی مواد غذایی صدمه نزده، باعث ایجاد خط و خش نمی شود. این مشخصه هنگام استفاده از همزن در ظروفی مانند ظروف تفلون و نچسب اهمیت می یابد. همزن سیلیکونی متالتکس سبک بوده و به آسانی درون ماده مورد نظر حرکت می کند. از این همزن می توانید برای مخلوط کردن مواد اولیه و یا تهیه خمیر انواع کیک ها، پنکیک، املت و… استفاده کنید.

محصولات منتخب