پرده حمام برند سیل اسکین 180.200 سانتی‌متری طرح دار سفید

500,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
232131321

ویژگی های محصول

  • برند: سیل اسکین هلند
  • جنس: پلی استر
  • ابعاد: 180 در 200 سانتی‌متری
  • دارای 12 عدد جای گیره
  • قابل شستشو
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پرده حمام برند سیل اسکین 180.200 سانتی‌متری طرح دار سفید”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

ابعاد 180 × 200 سانتیمتر
جنس

پلی استر

سایر مشخصات

– دارای 12 عدد گیره
– طرح دار
– ضد آب
– مستطیل

معرفی پرده حمام

پرده های حمام از بزرگترین اکسسوری های حمام هستند که به دلایل مختلف از آن ها استفاده می شود. برخی برای ایجاد فضای شخصی در کنار دوش از این پرده ها استفاده می کنند. برخی دیگر نیز که دارای سرویس و حمام مشترک هستند، پرده حمام را برای جدا کردن این دو فضا از یکدیگر به کار می برند. به هر دلیلی که تمایل به استفاده از پرده حمام داشته باشید باید به یاد داشته باشید که جنس و کیفیت ساخت این اکسسوری از مهمترین فاکتورهای تاثیرگذار بر دوام و ماندگاری پرده حمام است. یکی از باکیفیت ترین های بازار پرده حمام سیل اسکین است. سیل اسکین برندی هلندی است که سابقه ای طولانی در طراحی و تولید لوازم بهداشتی دارد.

پرده حمام این برند تماما از پلی استر مرغوب و درجه یک ساخته شده است. بافت و جنس باکیفیت این پرده حمام نشان از دوام و ماندگاری بالای آن دارد. پلی استر ماده ای متداول و پرطرفدار برای ساخت پرده های حمام است. این نوع پرده حمام به دلیل عدم جذب رطوبت و آب درون بافتش، خیس نشده و به سرعت خشک می شود. همین امر شرایط برای رشد و نمو باکتری و قارچ را فراهم نکرده و باعث افزایش بهداشت محیط می شود. پرده حمام خارجی سیل اسکین دارای طرحی زیبا و دوختی عالی است. در نوار بالایی این پرده حمام خارجی جای ۱۲ عدد قلاب گیره تعبیه شده است.

به دلیل بافت مستحکم پرده حمام در کنار این پانچ های قلاب، نگران پاره شدن پرده حمام در اثر استفاده طولانی مدت نخواهید بود. وزن مناسب این پرده نیز نگهداری و آویزان کردن آن را آسان ساخته است. در صورت نیاز می توانید این پرده حمام را تا دمای ۳۰ درجه سانتی گراد شستشو دهید. از این پرده حمام نه تنها در منزل بلکه در اماکن ورزشی، هتل ها و اقامتگاه ها نیز می توان استفاده کرد.

محصولات منتخب